;
coinex

هدست اکسپریا ایر و کامندر بلوتوث سونی در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016

سونی، در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016، به همراه سری جدید گوشی های هوشمند اکسپریا ایکس از یک خروجی صدای بی سیم و یک ضابط بلوتوث متناسب برای داخل ماشین خبر داد

سونی، در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016، به همراه سری جدید گوشی های هوشمند اکسپریا ایکس از یک خروجی صدای بی سیم و یک ضابط بلوتوث متناسب برای داخل ماشین خبر داد. خروجی صدای بی سیم اکسپریا ایر (Experia Ear) اولین نسل از خروجی های بی سیم آینده است که به منظور ارائه ی اطلاعاتی همچون برنامه ریزی شما، آب و هوا و آخرین اخبار از اتصال گوشی استفاده می کند. این محصول توسط موتور تشخیص صدای سونی طراحی شده است و به دستورات صوتی پاسخ می دهد؛ بدین ترتیب می توانید از آن برای برقراری تماس، انجام جستجو در اینترنت، دیکته ی یک پیام و یا پیمایش در یک مکان خاص استفاده نمایید.

خروجی صدای بی سیم اکسپریا ایر (Experia Ear) اولین نسل از خروجی های بی سیم آینده است که به منظور ارائه ی اطلاعاتی همچون برنامه ریزی شما، آب و هوا و آخرین اخبار از اتصال گوشی استفاده می کند.

Ear از طریق NFC و یا بلوتوث به گوشی هوشمند اندرویدی شما متصل می شود و به عنوان یک برنامه ی میزبان می توانید تنظیمات را سفارشی کنید؛ هنگامی که اول صبح برای اولین بار متصل می شوید، از جمله اطلاعاتی که نیاز دارید لمس دستورات و نوتیفیکیشن های برنامه است. این محصول قطعه ای سبک وزن است و به منظور پوشیدن مداوم آن دارای ساخت سیلیکونی نرم به همراه گواهینامه ی IPX2 ضد آب و عمر باتری روزانه است. این دستگاه با یک پوشش جذاب و شبیه به فندک ارائه می شود که به عنوان شارژر هم مورد استفاده قرار می گیرد.

مورد بعدی که معرفی شده به نام RM-X7BT است که یک گجت ضابط بلوتوثی برای داخل ماشین است که می تواند به صورت بی سیم موزیک پخش کند. این محصول از تکنولوژی ویس سونی استفاده می کند و به کاربر این امکان را می دهد که مادامی که در حال رانندگی هستند، عملکردهای مختلف گوشی هوشمند را فعال کنند. این محصول دارای دو قسمت اصلی است: یکی ماژول “آداپتور” است که پخش بی سیم جریان های صوتی و تماس های هندزفری را فعال می کند و دیگری “ضابط یا کامندر” است که هنگامی که در حال رانندگی هستید، تمام عملکردهای گوشی هوشمند (مانند پیمایش) را مدیریت می کند.

هر دو محصول در تابستان سال آینده برای فروش عرضه می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر