;
coinex

مشکل قلم اپل در نسخه ی بتا iOS 9.3 رفع خواهد شد

مشکل قلم اپل در نسخه ی بتا iOS 9.3 رفع خواهد شد

قلم اپل ، استایلوس مخصوص آیپد پرو است که از زمان عرضه ی این محصول، عملکرد دقیقی نداشته است.

با انتشار نسخه ی بتا iOS 9.3، کاربران آیپد پرو دریافتند که عملکرد قلم اپل با مشکل مواجه شده است. از زمان عرضه ی آیپد پرو، قلم استایلوس آن در تمام سطوح سیستم عامل iOS و همچنین طراحی و نقاشی کردن، مورد استفاده قرار می گرفت. اما، با انتشار نسخه ی بتا iOS 9.3، قابلیت قلم اپل در برخی موارد کاهش داشته است. خوشبختانه، اپل اعلام کرده که با نسخه ی بعدی بتا، این مشکلات برطرف خواهد شد.

در این نسخه ی بتا، کاربر می تواند آیکون های مختلف را انتخاب کند، اما حرکت دادن قلم استایلوس روی صفحه کاربرد دیگری مثل بالا و پایین بردن اسکرول را ندارد. اپل در بیانیه ی خود اعلام کرده است که برای بازگرداندن قابلیت های قلم اپل، تلاش می کند. سخنگوی اپل در بیانیه ای اعلام کرد: “معتقدیم که انگشت بهترین روش برای استفاده از آیپد هاست، با اینحال می دانیم که برخی کاربران ترجیح می دهند از قلم اپل استفاده کنند. بنابراین ما تلاش می کنیم که قابلیت های قلم اپل را در نسخه ی بتای جدید به آن بازگردانیم. قابیلت های قلم اپل در نسخه ی بتا iOS 9.3 به آن بازگردانده می شوند.”

سال گذشته، در بررسی های به عمل آمده از آیپد پرو و قلم اپل مخصوص به آن، مشخص شد که قلم در حال نقاشی و طراحی کردن، نمی تواند به طور همزمان نوتیفیکیشن ها، مرکز کنترل و چند کار دیگر را انجام دهد. در آن زمان به نظر می رسید که این اپل قصد داشته که در طول انجام یک کار، فعالیت دیگری را فعال نکند.

به نظر می سد که تغییرات ایجاد شده از طرف اپل و بعد از بازخورد های منفی کاربران، ایجاد شده است. با توجه به اینکه تا به حال 4 نسخه از بتا iOS 9.3 منتشر شده که قابلیت های قلم اپل در آن اصلاح نشده اند، به نظر می رسد که کمپانی اپل قصد دارد این ویژگی را کاملا حذف کند.

به هر حال، اپل اعلام کرده که قابلیت استفاده و حرکت قلم اپل را در نسخه ی بتا iOS 9.3 رفع خواهد کرد.

.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر