;
coinex

موشن فوتو قابلیت فراموش شده ی گلکسی اس 7

 موشن فوتو ، یکی از قابلیت های  گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج است که در طول رویداد آنپک سامسونگ چیزی در مورد آن گفته نشد.

موشن فوتو ، یکی از قابلیت های  گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج است که در طول رویداد آنپک سامسونگ چیزی در مورد آن گفته نشد.

قبل از آنکه گلگسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به صورت رسمی معرفی شوند، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه این دوگوشی با ویژگی همراه خواهند بود که به قابلیت لایو فوتوی اپل شباهت دارد و به نوبه ی خود از قابلیت اچ تی سی زو(HTC’s Zoe) نیز الهام گرفته است.

سامسونگ در مورد این قابلیت در طول رویداد آنپک خود در بارسلونا، چیزی به میان نیاورد، اما پرچمداران جدید این کمپانی، گزینه ای را برای “تصاویر متحرک” در دسترس قرار می دهند. این قابلیت موشن فوتو نامیده می شود که در تنظیمات برنامه دوربین گنجانده شده است.

برای آن دسته از شما که با قابلیت موشن فوتو و یا لایو فوتوی اپل آشنا نیستید، توضیح کوتاهی در مورد آن خواهیم داد. این قابلیت ها در خصوص ایجاد تصویر محرک است، زمانی که تصویری را با دوربین گوشی خود ثبت می کنید، برنامه ی دوربین چند عکس اضافی نیز در پس زمینه ذخیره می کند. شما این عکس ها را در گالری نخواهید دید، اما اگر تصویر در گالری روی عکسی که با استفاده از این قابلیت گرفته شده است، تپ بزنید، یک ویدیو کوتاه از تصاویر گرفته شده قبل از ثبت عکس واقعی را خواهید دید. نتیجه ی حاصل شده بیشتر شبیه به یک GIF است تا یک ویدیوی معمولی که در حالت ضبط ویدوئویی گرفته شود. ویژگی لایو فوتوی اپل تصاویر اضافی قبل و بعد از لحظه ی ثبت عکس را ذخیره می کند، اما نسخه ی سامسونگی این قابلیت یعنی موشن فوتو تنها تصاویر قبلی را ثبت می کند.

به طور کلی، موشن فوتو چیزی است که تا کنون خیلی ها از آن استفاده کرده اند و قابلیت خیلی تعجب آوری نیست شاید به همین خاطر باشد که سامسونگ در طول رویداد آنپک خود وجود موشن فوتو را برجسته نکرد. نظر شما در مورد موشن فوتو چیست؟

.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر