;
coinex

باگ 1970 در آپدیت iOS 9.3 بتا 4 برطرف می شود

باگ 1970 در آپدیت iOS 9.3 بتا 4 برطرف می شود

آپدیت iOS 9.3 بتا 4 مشکل باگ 1970 را برطرف می کند.

اوایل این ماه مشکل عجیبی برای برخی از کاربران دستگاه های iOS به وجود آمد که می توانست عملکرد آنها را مختل کند. این مشکل زمانی ایجاد می شد که کاربر تاریخ دستگاه خود را به اول ژانویه ی 1970 تغییر داده و پس از آن سیستم خود را ریبوت می کرد؛ این کار عملکرد تمام آیفون و آیپد های 64 بیتی را متوقف می کرد.

راه کارهای مختلفی برای بازگردان گوشی به حالت اولیه اعلام شد و یکی از آنها مراجعه به فروشگاه های اپل و تعویض آیفون یا آیپد بود. اما خوشبختانه گزارش جدیدی از مک رومرز منتشر شده که به نظر می رسد باگ 1970 با آپدیت iOS 9.3 بتا 4 رفع خواهد شد.

اگر دستگاه شما در مرحله ی بوت گیر کرده باشد، می توانید آپدیت iOS 9.3 بتا 4 را از آی تونز دریافت کرده و گوشی را بار دیگر ریبوت کنید. در گذشته، اجرای ریستور مشکل شما را حل نمی کرد. لازم به ذکر است که اپل قابلیت تغییر تاریخ تا قبل اول ژانویه ی 2001 را حذف کرده است، اپل با این کار از ایجاد هرگونه باگ جلوگیری می کند.

آپدیت iOS 9.3 بتا 4 اوایل هفته ی گذشته منتشر شد و قابلیت هایی مثل نایت شیفت و آیکون های جدیدی را نزدیک لیست نام ها در اپلیکیشن Music را اضافه کرده است. اخبار دیگر درباره ی آپدیت iOS 9.3 بتا 4 اعلام کرده اند که مشکل قلم اپل نیز در این آپدیت برطرف شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر