;
coinex

تراشه ی جدید سامسونگ با 256 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی

تراشه ی جدید سامسونگ با 256 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی

تراشه ی جدید سامسونگ می تواند حافظه ی ذخیره سازی را تا 256 گیگا بایت افزایش دهد.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که تولید اولین ماژول حافظه ی 256 گیگا بایتی مخصوص گوشی های هوشمند را آغاز کرده است. پیشرفت اخیر حاصل شده در زمینه ی حافظه ی داخلی، بر مبنای فلش ذخیره سازی جهانی 2.0 UFS و با هدف نسل بعدی گوشی های هوشمند ایجاد شده است. این فناوری برای کسانی تهیه شده که به بیشتر از 128 گیگا بایت حافظه نیاز دارند.

جالبتر اینکه، سرعت ماژول های تعبیه شده بیشتر از اتصال SATA در SSD کامپیوتر دسکتاپ است. سامسونگ این تراشه ها را بر مبنای تکنولوژی پیشرفته ی V-NAND و ترکیبی از کنترلر های عملکرد بالا، ایجاد کرده است؛ که در نهایت با 45000 واحد ورودی، می تواند 40000 خروجی را در هر ثانیه به دست آورد.

“حافظه ی ذخیره سازی 256 گیگا بایتی UFS قابلیت پشتیبانی از بازپخش ویدئو های اولترا اچ دی و عملکرد های چند گانه را در نمایشگر های بزرگ گوشی های هوشمند ایجاد می کند؛ برای مثال می توانید یک ویدئوی اولترا اچ دی 4K را تماشا کنید و به طور همزمان به جستجوی فایل یا دانلود فیلمی دیگر بپردازید. ظرفیت 256 گیگا بایتی اضافه شده، حجم نامعلومی را برای ذخیره ی اطلاعات، روی خود موبایل ایجاد می کند. به بیان دیگر، یک حافظه ی 256 گیگا بایتی می تواند 47 فیلم تمام اچ دی را ذخیره کند و به طور همزمان، قابلیت دستگاه الکترونیکی را نیز بالا ببرد.”

سال پیش بود که تراشه ی جدید سامسونگ با حافظه ی 128 گیگا بایتی معرفی شد، و تنها در عرض یک سال در دستگاه ها قرار گرفت. آیا شما هم از ظرفیت بیشتر در گوشی هایتان لذت می برید؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر