;
coinex

آیپد پرو 9.7 اینچی در رویداد ماه مارچ اپل رونمایی می شود

آیپد پرو 9.7 اینچی در رویداد ماه مارچ اپل رونمایی می شود

آپید پرو 9.7 اینچی به جای آیپد ایر 3 در 15 مارچ معرفی خواهد شد.

اپل قصد دارد نسل جدید آیپد های 9.7 اینچی را از نسخه های قبلی آن متمایز کند و به همین دلیل آنها را در خط تولید آیپد پرو قرار داده است. همانطور که مک بوک پرو در اندازه های 13 و 15 اینچ عرضه شد، آیپد پرو نیز به زودی در اندازه های 9.7 و 12.9 اینچ در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این ماجرا هم در ادامه ی مک بوک های 12 اینچی است که اپل نام “ایر” را برای آنها در نظر نگرفته بود، هرچند که این محصول به عنوان جانشین مک بوک ایر تولید شده بود.

آیپد پرو 9.7 اینچی جدید اپل در رویداد ماه مارچ که روز 15 آن برگزار می شود، رونمایی شده و تقریبا بلافاصله بعد از آن، یعنی 18 مارچ عرضه می شود. آیپد پرو 9.7 اینچی شباهت زیادی از نظر قابلیت و ویژگی به آیپد پرو بزرگتر دارد. این آیپد از پردازنده ی A9X و رم آپگرید شده نسبت به آیپد پرو بهره می برد؛ همچنین آیپد پرو 9.7 اینچی به نمایشگر آپدیت شده ی مدل قبلی خود به منظور پشتیبانی از قلم اپل، مجهز شده است.

قبلا اعلام شده بود که آیپد 9.7 اینچی از اتصال دهنده ی هوشمند برخوردار خواهد بود، اما در حال حاضر و بنا بر گزارشات منتشر شده، اپل در حال آماده سازی کیبورد هوشمند قابل اتصال برای این مدل است و به احتمال زیاد در رویداد ماه مارچ معرفی می شود. آیپد پرو 9.7 اینچی مانند آیپد پرو 12.9 اینچی از اسپیکر های چهار هسته ای بهره مند شده؛ همچنین در رنگ ها و ظرفیت حافظه ی مشابه با آیپد پرو عرضه می شود، اما قیمتی نزدیک به مدل های آیپد ایر برای آیپد پرو 9.7 اینچی در نظر گرفته شده است.

به نظر می رسد که این آیپد پرو، دری جدید را به سوی ساده کردن آیپد های اپل باز کند. طبق اخبار منتشر شده از منابع معتبر، اپل در حال کاهش تولید آیپد مینی و مدل های اصلی آیپد ایر است؛ این بدان معناست که آیپد مینی 2 و نسل اول آیپد ایر در زمان معرفی و عرضه ی آیپد پرو 9.7 اینچی حضور نخواهند داشت.

در این رویداد از آیفون 5 اس ای اپل با تراشه ی A9 رونمایی می شود؛ این آیفون جدید از قابلیت لایو فوتو برخوردار بوده و لبه های خمیده دارد. همچنین مدل های جدیدی از اپل واچ را در این رویداد شاهد خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر