;
coinex

اموجی های جدید در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج

سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با مجموعه ای از اموجی های جدید همراه هستند که می توان آنها را در گلکسی اس 6 و نوت 5 نیز بعد از به روز رسانی به اندروید 6 مارشمالو، استفاده کرد.

سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با مجموعه ای از اموجی های جدید همراه هستند که می توان آنها را در گلکسی اس 6 و نوت 5 نیز بعد از به روز رسانی به اندروید 6 مارشمالو، استفاده کرد.

مجموع اموجی های جدید، 159 عدد هستند، که در میان آنها اموجی وزنه برداری، موتور سیکلت سوار ، یک صورت رو به پایین برای طعنه توپ والیبال و شکلک تکشاخ دیده می شود.

کسانی که به اموجی ها دقت می کنند، می دانند که تا کنون در اموجی های سامسونگ برای انتقال احساسات از چشم های گردان استفاده نمی شد. در تصویر زیر می توانید یک نمونه از اموجی های رابط کاربری های متفاوت را ببینید.

در تصویر زیر می توانید یک نمونه از اموجی های رابط کاربری های متفاوت را ببینید.

سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج گوشی های سامسونگ در سال 2016 هستند و بدیهی است که آخرین نسخه ی رابط کاربری در کنار اندروید 6 مارشمالو روی آن اجرا می شود.

و گاهی اوقات، در گوشی های جدید این سوال پیش می آید که چگونه می توان در آنها اسکرین شات گرفت. چگونه می توان این کار را انجام داد؟ هیچ چیزی در این زمینه در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج تغییر نکرده است، میانبر گرفتن اسکرین شات برای این دو گوشی شبیه گوشی های دیگر سامسونگ است:

به طور همزمان کلید هوم (زیر صفحه نمایش) و / کلید پاور (در سمت راست) را برای چند ثانیه پایین نگه دارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر