;
coinex

مشخصات آیپد پرو 9.7 اینچی جدید اپل

 مشخصات آیپد پرو 9.7 اینچی جدید اپل، شبیه به آیپد پرو 12.9 اینچی کنونی است.

مشخصات آیپد پرو 9.7 اینچی جدید اپل، شبیه به آیپد پرو 12.9 اینچی کنونی است.

برخی مصرف کنندگان دوست دارند، یک آیپد پرو خریداری کنند، اما اندازه ی صفحه نمایش 12.9 اینچی و قیمت 1079 دلاری برای یک محصول با اتصال تلفن همراه، آن ها را از خرید آی پد پرو باز داشته است. اما در روز 21 ام ماه مارس ، اپل ممکن است راه حلی برای این مشکلات ارائه دهد. شایعه شده است که در آن تاریخ، این شرکت یک نوع 9.7 اینچی از آیپد پرو عرضه می کند که اساسا همان مشخصات آیپد پرو را به همراه دارد، اما این محصول، با صفحه نمایش کوچکتر از آیپد پرو کنونی و قیمتی بیشتر از سری آیپد ایر اپل عرضه می شود.

مشخصات آیپد پرو 9.7 اینچی خیلی شبیه به مدل 12.9 اینچی آن است. این بدان معناست که توسط چیپ ست A9X طراحی شده، 4 گیگابایت حافظه رم دارد، با قابیلت چهار اسپیکر همراه است و از قلم و صفحه کلید هوشمند اپل پشتیبانی می کند. اما یک مشخصه وجود دارد که در آن بخش، آیپد پرو 9.7 اینچی از آیپد پرو کنونی پیشی گرفته است. در حالی که آیپد پرو اصلی با دوربین عقب 8 مگاپیکسلی، همراه است، آخرین گمانه زنی ها نشان می دهد که آیپد پرو 9.7 اینچی شبیه آیفون 6S اپل، مجهز به دوربین عقب 12 مگاپیکسلی است. این دوربین درست مانند دوربین عقب آیفون 6S قادر است، فیلم 4K ضبط کند.

در 21 ام این ماه، نه تنها انتظار می رود که اپل از آیپد پرو 9.7 اینچی رونمایی کند، بلکه گزارش شده که یک آیفون جدید 4 اینچی به نام آی فون SE و یک نسخه جدید از اپل واچ را نیز ارائه خواهد داد. قرار است که رویداد رسانه ای این شرکت در توان هال اپل برگزار شود. تا کنون، اپل دعوت نامه  ارسال نکرده است، اما کمتر از سه هفته تا روز شایعه شده برای رویداد زمان باقی است.

دوربین آیپد پرو اندازه ی صفحه نمایش 12.9 اینچی و قیمت 1079 دلاری برای یک محصول با اتصال تلفن همراه

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر