;
coinex

مشخصات و تاریخ عرضه ی گوشی اوپو R9

 گوشی اوپو R9 دو هفته ی دیگر در تاریخ 27 اسفند به صورت رسمی معرفی خواهد شد. مشخصات دقیق و رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست.

گوشی اوپو R9 دو هفته ی دیگر در تاریخ 27 اسفند به صورت رسمی معرفی خواهد شد. مشخصات دقیق و رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست.

شرکت اوپو پس از نمایش تکنولوژی شارژ فوق سریع جدید و تثبیت کننده تصویر نوری در کنفرانس جهانی موبایل، در نظر دارد تا در بخشی که در آن شناخته تر شده است، یعنی بخش گوشی هوشمند نیز محصولی ارائه دهد. مدت هاست که از زمان عرضه یآخرین پرچمدار این برند چینی، می گذرد، از این رو طرفداران سری Find آن تقریبا دو سال است که در انتظار یک بروز رسانی جدید هستند.

به تازگی، دیده شده که تلاش های این شرکت بر روی سری ‘R’ متمرکز شده است، که شامل گوشی های R5، R7 و R7 پلاس می شود. به نظر می رسد که اوپو قصد دارد این سری را با عرضه ی گوش اوپو R9 تکمیل کند که ممکن است نزدیک ترین مورد به Find 7 باشد.

اولین تیزرها از اوپو R9 دیده شده است، از قرار معلوم این گوشی در تاریخ 17 ام مارس(27 ام اسفند ماه) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در تصاویر تیزرهای تبلیغاتی، اوپو R7 با یک بدنه ی باریک فلزی طلایی، ظاهر شده است. این تصویر نشان می دهد که دکمه ی پاور در نزدیکی مرکز سمت راست واقع شده و سینی بزرگ سیم کارت / کارت میکرو اس دی نیز در بالای آن قرار گرفته است. اگر چه مشخصات دقیق گوشی اوپو R9 فعلا مشخص نیست، اما این امکان وجود دارد که این گوشی هوشمند با قابلیت های تکنولوژی جدید شارژ فوق سریع VOOC و تثبیت کننده ی تصویر نوری سطح پیکسل که اوپو در کنفرانس جهانی موبایل معرفی کرد، همراه باشد.

شایعات اخیر نشان می دهند که این گوشی با صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1440 × 2450 پیکسل دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی سونی، 4 گیگابایت حافظه ی رم از LPDDR4 ،حافظه ذخیزه سازی داخلی 64 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی جلو و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود. همچنین گفته شده که این فبلت توسط پردازشگر اسنپ دراگون 820 کوآلکوم طراحی شده است.

پیش از آنکه اوپو R9 در پکن، چین معرفی شود ما اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم یافت و با شما در میان می گذاریم. اوپو گوشی های هوشمند خود را در ایالات متحده به فروش نمی رساند، هر چند که یک فروشگاه اروپایی برای آن وجود دارد و گزینه ی واردات هم برای دیگر بازار ها، همیشه در دسترس است.

اولین تیزرها از اوپو R9

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر