;
coinex

امکان ارسال نوع جدید از داده ها با آپدیت واتساپ

 آپدیت واتساپ امکان ارسال اسناد متنی را برای کاربران فراهم می کند.

آپدیت واتساپ امکان ارسال اسناد متنی را برای کاربران فراهم می کند.

واتساپ مدت زمان طولانی است که توانایی به اشتراک گذاری فایل هایی مانند فایل های صوتی، تصویری و عکس را برای کابران خود ایجاد کرده است. با این حال اگر می خواهید فایل های داکیومنتی خود را نیز از طریق این برنامه به اشتراک گذارید، با آپدیت واتساپ این امکان برای شما فراهم خواهد شد.

از این پس می توانید، یک ایمیل و یا یک لینک به Dropbox و Google Drive برای دوستان خود، ارسال کنید. تا کنون ارسال اسناد به صورت مستقیم از طریق این برنامه فراهم نبود. ولی با آپدیت واتساپ که به تازگی منتشر شده است، کاربران می توانند هر گونه سندی را ارسال و دریافت کنند. در حال حاضر به نظر می رسد که تنها از ارسال فایل های PDF پشتیبانی می شود، اما احتمالا در آینده این پشتیبانی به انواع مختلف سند ها، گسترش خواهد یافت. می توان تصور کرد که در نهایت واتساپ می تواند از ارسال فایل های مایکروسافت آفیس، پیج، شیت و اسلاید ها نیز پشتیبانی کند، اما در حال حاضر تنها با فرمت PDF کار می کند.

علاوه بر قابلیت ارسال اسناد، این آپدیت واتساپ یک طرح جدید برای مرور عکس ها و فیلم ها نیز، ارائه می دهد. همچنین گزینه های تصویر زمینه ی جدیدی وجود دارد که در آن کاربران می توانند رنگ هایی را به عنوان الگوها و طرح های مختلف که واتساپ برای ارائه مورد استفاده قرار می دهد ،را انتخاب کنند.

آپدیت واتساپ در حال حاضر به صورت لایو است و باید برای تمام کاربران در دسترس باشد، بنابراین اگر هنوز واتساپ خود را آپدیت نکرده اید، به برنامه های فروشگاه آیتونز یا گوگل پلی، سر بزنید.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر