;
coinex

پد شارژ وایرلس سامسونگ برای کاربران سامسونگ پی

پد شارژ وایرلس سامسونگ برای کاربران ساسونگ پی

پد شارژ وایرلس سامسونگ به صورت رایگان در اختیار کاربران سامسونگ پی قرار می گیرد.

سامسونگ بار دیگر پد شارژ وایرلس سامسونگ Qi را به صورت رایگان در آخرین ارتقای سامسونگ پی قرار داده است. این کمپانی تا به حال لوازم جانبی مختلفی را به عنوان هدیه یا اعتبار در اختیار کاربران جدیدی قرار داده که کارت اعتباری یا بانکی خود را در خدمات جدید سامسونگ ثبت کرده اند.

برای استفاده از مزایای رایگان سامسونگ، تنها کافیست کارت اعتباری یا کارت بانکی مورد پشتیبانی را در سیستم سامسونگ پی ثبت کنید. لازم نیست حتما از طریق این سیستم خرید کنید، بلکه ثبت کردن یک کارت در این سیستم شما را واجد شرایط این هدیه می کند. بعد از ثبت کارت و برای استفاده از سرویس سامسونگ پی می توانید به قسمت Promo در اپلیکیشن رجوع کرده و کد کوپنی که سامسونگ در اختیار شما قرار داده را کپی کنید؛ سپس به سامسونگ استور یا فروشگاه سر بزنید و خرید خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که پد شارژ وایرلس سامسونگ تنها در رنگ مشکی در دسترس بوده و به نظر نمی رسد که مدل شارژ سریع آن باشد؛ اما به هر حال پد شارژ وایرلس سامسونگ رایگان، در هر حالتی ارزشمند است.

پیشنهاد سامسونگ از روز 2 مارچ آغاز شده و تا دهم این ماه ادامه دارد، بنابراین اگر از گوشی های مدل گلکسی اس و یا نوت استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم که هرچه سریعتر کارت بانکی خود را در سامسونگ پی ثبت کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر