;
coinex

آنر 5x هوآوی ، بهترین گوشی هوشمند زیر 200 دلار

آنر 5x هوآوی، یکی از بهترین گوشی های هوشمندی است که می توان آن را با قیمتی زیر 200 دلار، خریداری کرد.

آنر 5x هوآوی، یکی از بهترین گوشی های هوشمندی است که می توان آن را با قیمتی زیر 200 دلار، خریداری کرد.

ساختار گوشی آنر 5X هوآوی بسیار صاف و صیغلی است. قاب پشتی آن آلومینویومی است و با خطوط تمیز طراحی شده است، به گونه ای که با این طراحی ساختاری،  به سادگی نمی توان آن را یک گوشی به مقرون به صرفه دانست. البته  استانداردهای طراحی مقرون به صرفه در وهله اول بالا نیستند، به طور مثال موتور جی  و  Idol 3 پلاستیکی هستید و اگر منصفانه نگاه کنیم، آنر 5X هوآوی نیز با اینکه طراحی فلزی دارد ولی ظاهر پرمیوم آیفون و دیگر گوشی های گلکسی را ندارد؛ اما با این قیمت، یکی از لوکس ترین گوشی هایی است که می توانید خریداری کنید.

از نظر ساختار داخلی نیز آنر  5X هوآوی تقریبا تمام مشخصات قابل قبول کاربر را به همراه دارد، یک درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی وجود دارد که تا 128 گیگابایت حافظه را پشتیبانی می کند و این فوق العاده است، زیرا تنها 10 گیگابایت از 16 گیگابایت فضای اعلام شده برای این گوشی،  به طور پیش فرض در دسترس است. نکته ی ویژه و قابل توجه دیگر، یک سنسور اثر انگشت است که در قاب پشت گوشی تعبیه شده وواقعا سریع، پاسخگو، و دقیق است. سنسور اثر انگشت علاوه بر ایجاد امنیت برای گوشی، می تواند برای انجام وظایف دستی، مانند گرفتن عکس و یا به سرعت خاموش کردن آلارم، مورد استفاده قرار گیرد. همه ی این قابلیت ها مفید است اما یک مورد منفی سخت افزاری در این زمینه وجود دارد و آن حذف  NFC است که بدان معنی است که هیچ راهی برای استفاده از سیستم های پرداخت بی سیم مانند اندروید پی وجود ندارد.

آنر 5x هوآوی دارای صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080پیکسل است که در واقع این صفحه نمایش یک پانل ال سی دی  IPS سریع، و روشن است و به طور طبیعی اندازه ی مناسبی برای دیدن نمایش های نتفیلیکس و یوتیوب دارد. رنگ ها در این صفحه نمایش به اندازه ی یک صفحه نمایش اولد خوب نیستند، اما آنها به قدری دقیق هستند که رضایت بخش باشد.

فراتر از آن، باتری و دوربین آنر 5x هوآوی به طور کلی قوی هستند. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی  وجود دارد که اگر به طور کامل شارژ شود، به سهولت می توان یک روز کامل از آن استفاده کرد. هر چند از هیچ نوع ویژگی شارژ سریع برخوردار نیست. دوربین اصلی این گوشی نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که در تنظیمات نور کم، جزئیات بسیار ریز را تار می کند.

بنابراین اگر آنر 5X هوآوی این قابلیت ها را دارد، چرا با این قیمت عرضه می شود؟ مسدله ی عملکرد گوشی مطرح می شود. آنر 5x هوآوی با پردازنده ی اسنپ دراگون 616 و رم 2 گیگابایتی طراحی شده است که از نظر پردازشی کاملا میان رده محسوب می شود. بستر نرم افزاری این گوشی رابط کاربری EMUI هوآوی، در کنار اندروید 5.1.1 (نه 6.0) است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر