coinex
راهنمای خرید تکراتو

شایعه: هوآوی p9 یک ماه دیگر عرضه می شود

هوآوی p9 چند روز دیگر رونمایی و یک ماه دیگر در بازار، عرضه می شود.

هوآوی p9 چند روز دیگر رونمایی و یک ماه دیگر در بازار، عرضه می شود.
یک توئیت از اوان بلاس (evleaks) نشان می دهد که هواوی P9 در تاریخ 6 آوریل، درست یک ماه دیگر عرضه خواهد شد. انتظار می رود که چهار نوع از این گوشی در تاریخ 9 مارس پرده برداری شود. ما باید هوآوی P9، مکس P9 ، P9 لیت و یک نسخه بهبود یافته ویژه از این گوشی را چند روز دیگر، ببینیم. هم P9 مکس و هم نسخه ی بهبود یافته ی ویژه، هر دو با پردازنده ی کیرین 955 طراحی شده اند، در حالی که هوآوی P9 با چیپ ست کیرین 950 و P9 لیت نیز با اسنپ دراگون 650، مجهز شده اند. P9 لیت حدود 289 دلار قیمت گذاری می شود، در حالی که هوآوی P9 با قیمت 473 دلار عرضه خواهد شد. نسخه بهبود یافته ویژه ی این گوشی نیز برچسب قیمت 565 دلاری و P9 مکس قیمت 627 دلاری خواهد داشت.
هوآوی دوران بسیار چشمگیری را در سال 2015 گذراند، اما امسال گوشی نکسوس 6P را ندارد که با تولید عظیم آن برای ایالات متحده به فروش خود کمک کند. اگر بنا برگفته های اخیر مدیر اجرایی هوآوی، ریچارد یو، هواوی قصد پیشی گرفتن از دو کمپانی بزرگ اپل و سامسونگ، همچنین تبدیل شدن به رهبر جهانی گوشی های هوشمند را طی پنج سال آینده داشته باشد، این شرکت نیاز به داشتن یک کمپین بازاریابی گسترده در ایالات متحده دارد، جایی که در آن نام هوآی به اندازه ی این دو شرکت شناخته شده نیست و باید بین کاربران شناختهشود و اطمینان آنها را جذب کند.
مشخصات شایعه شده برای هواوی P9 لیت، شامل یک صفحه نمایش 5 اینچی همراه با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است و هوآوی P9 نیز یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920(فول اچ دی) با 3 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دراد، گفتنی است که ضخامت این دستگاه 6.18 میلی متر خواهد بود. مدل ویژه ی بهبود یافته از هوآوی P9 داری یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. در آخر نیز هوآوی P9 مکس را داریم که صفحه نمایش 6.8 اینچی با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه است. همه ی این 4 مدل با دوربین دوگانه ی اصلی و یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن خواهند آمد.

مشخصات شایعه شده برای هواوی P9

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر