;
coinex

روداستر الکتریکی تویوتا در هفته ی طراحی میلان معرفی می شود

روداستر الکتریکی تویوتا در هفته ی طراحی میلان معرفی می شود

روداستر الکتریکی تویوتا که کاملا از چوب ساخته شده در هفته ی طراحی میلان که ماه آینده برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

نام کانسپت روداستر الکتریکی تویوتا، ستسونا به معنی “لحظه” خواهد بود. تویوتا در یک بیانیه ی مطبوعاتی اعلام کرده که به دلیل لحظه های زودگذری که افراد در ماشین های تویوتا دارند، این نام را برای ماشین خود انتخاب کرده است. تویوتا اعلام کرد: “انتخاب چوب به عنوان یک ماده ی اولیه، نشان دهنده ی تلاش این شرکت برای شکل دادن به گسترش ارتباط مردم با ماشین های تویوتا بوده است.”

ساخت روداستر الکتریکی تویوتا از چوب می تواند عامل رشد آن در آینده باشد؛ و به اعتقاد کنجی تسوجی، مهندس ناظر روند ساخت تویوتا ستسونا “باعث گسترش شخصیت پیچیده و منحصر به فرد ستسونا خواهد بود.”

نکته ی جالب توجه در باره ی روداستر الکتریکی تویوتا این است که مهندسان آن با گنجاندن یک صد سال سنج، قصد دارند تغییرات آن را در گذر سال ها و انتقال آن از نسلی به نسل بعد، تحت نظارت و کنترل داشته باشند.

تمام اجزای این ماشین از جمله قالب، کف، صندلی ها و پنل های خارجی، همگی از چوب ساخته شده اند. ستسونا، هنوز یک کانسپت است و برای رانندگی در سطوح جاده ها مناسب نیست؛ با اینحال روداستر الکتریکی تویوتا قابلیت رانده شدن را دارد. به گفته ی کمپانی تویوتا، این کانسپت از یک موتور الکتریکی بهره می برد، اما اطلاعات دیگری منتشر نشده است. اما به گزارش Forbes، این ماشین به 6 پک باطری اسیدی 12 ولتی مجهز شده و با هر شارژ کامل می تواند 15 مایل معادل 24 کیلومتر را طی کند.

تویوتا برنامه ای برای فروش کانسپت ستسونا ندارد، اما بنا به گفته ی سخنگوی این کمپانی، آنها منتظر دریافت بازخورد های متفاوت از متخصصان، طراحان و توسعه دهندگان آینده خواهند بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر