;
coinex

اندروید 6 مارشمالو برای گوشی سونی اکسپریا زد 3 پلاس و تبلت اکسپریا زد 4

 اندروید 6 مارشمالو برای گوشی سونی اکسپریا زد 3 پلاس و تبلت اکسپریا زد 4 منتشر شد.

اندروید 6 مارشمالو برای گوشی سونی اکسپریا زد 3 پلاس و تبلت اکسپریا زد 4 منتشر شد.

گوشی های زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پرمیوم تنها دستگاه های سونی نیستند که امروز اندروید 6.0 مارشمالو را دریافت می کنند. سونی این به روز رسانی را برای گوشی اکسپریا زد 3 پلاس و تبلت اکسپریا زد 4 نیز دریافت کرده است.( هر دو دستگاه، در نیمه اول سال 2015 با اندروید 5.0 عرضه شدند).

با توجه به وبلاگ اکسپریا، این به روز رسانی هم برای مدل (LTE (SGP771 و هم برای مدل وای فای (SGP712) از تبلت اکسپریا زد 4 همزمان، به صورت لایو برای مدل تک سیم کارته ی آن (E6553)وجود دارد و به احتمال زیاد به زودی مدل دو سیم کارته ی آن (E6533) نیز، اندروید 6 مارشمالو را دریافت خواهد کرد.

سونی به طور رسمی گوشی سونی اکسپریا زد 3 پلاس و تبلت اکسپریا زد 4 را، در ایالات متحده به فروش می رساند و آنها را به صورت آنبلاک از طریق خرده فروشانی مانند آمازون عرضه می کند. بنابراین می توان آنها را از هر حاملی دریافت کرد. گوشی سونی اکسپریا زد 3 پلاس را می توان به قیمت 400 دلار خریداری کرد، در حالی که قیمت تبلت اکسپریا زد 4 حداقل 600 دلار است.

آیا شما نیز صاحب یکی از این دو دستگاه هستید؟ مطلع باشید که اندروید 6 مارشمالو برای آنها عرضه شده است و از امروز می توانید سیستم عامل گوشی خود را بروز کنید و از امکانات آن لذت ببرید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر