;
coinex

ساخت گوشی نکسوس گوگل ، به مدت سه سال به اچ تی سی واگذار می شود!

 ساخت گوشی نکسوس گوگل برای سه سال آینده، به اچ تی سی واگذار شد.

ساخت گوشی نکسوس گوگل برای سه سال آینده، به اچ تی سی واگذار شد.

پروژه گوشی نکسوس گوگل هر سال، برخی از بهترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند را، از سراسر جهان برای ایجاد دستگاه های برنامه منحصر به فرد گوگل، گرد آورده است. اما ممکن است در سال 2016 این فرمول تغییر کند.

یک گزارش جدید نشان می دهد گوگل به جای سوئیچ سالانه بین سازنده ها مختلف در پروژه نکسوس، برای چند سال آینده تولید تمام گوشی های نکسوس را به اچ تی سی واگذار می کند. در واقع این شایعه نشان می دهد که اچ تی سی با قراردادی سه ساله ملزم به تولید گوشی های نکسوس شده است. سال گذشته دو گوشی نکسوس معرفی شد، آن طور که به نظر می رسد، گوگل در سال جاری نیز، دو گوشی با  با اندازه های متفاوت از اچ تی سی ارائه خواهد داد.

سال گذشته هواوی فبلت نکسوس 6 پی را تولید و ال جی نیز نکسوس 5 ایکس را در اندازه ی کوچکتر از نکسوس 6 پی، عرضه کرد.

قرار داد اچ تی سی با گوگل به هیچ تبلتی اشاره ای نمی کند. گوگل به تازگی از تولید تبلت خودداری کرده است که احتمال دارد به این معنا باشد که این غول جستجو قصد دارد OEM های دیگر را در ساخت یک تبلت جدید به کار بندد.

در حال حاضر این معامله تنها یک شایعات است، اما اگر گوگل تصمیم بگیرد که ساخت گوش های نکسوس خود را برای سه سال آینده به اچ تی سی واگذار کند، کمی خجالت آور خواهد بود زیرا آخرین دستگاه نکسوس که توسط اچ تی سی ساخته شده، تبلت نکسوس 9، است که در سال 2014 منتشر شد.

نکته جالب در مورد پروژه گوشی نکسوس گوگل این است که هر سال این شرکت گوشی های متفاوتی، تولید می کند. بر خلاف تولید کنندگانی مانند سامسونگ و اپل، هر سال ارتقاء تکراری از نکسوس دیده نمی شود، به طوری که این موضوع گوگل را در عرضه ی گوشی هوشمند، منحصر کرده است.

ممکن است کمی ریسک پذیر باشد که اچ تی سی به مدت سه سال، تولید گوشی نکسوس گوگل را بر عهده بگیرد، اما اگر گوشی خوبی ارائه دهد، ارزش ریسک کردن گوگل را دارد.

.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر