;
coinex

تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی ردمی اس 3 منتشر شد

ردمی اس 3 ، گوشی جدید شیائومی در تصاویر جدیدی ظاهر شده است و همچنین شایغاتی از مشخصات آن دیده می شود.
شیائومی یکی از برترین شرکت های چینی در زمینه ی تولید گوشی هوشمند است و باید دید که تا پایان سال جاری نبرد این شرکت با دیگر شرکت مشهور چینی یعنی هوآوی به کجا خواهد رسید. این شرکت چند هفته پیش در کنگره ی جهانی موبایل پرچمدار جدید خود یعنی می 5 را معرفی کرد و هم اکنون عرضه ی آن در چین آغاز شده است. انتظار می رود به زودی شاهد عرضه ی جهانی پرچمدار جدید شیائومی باشیم.
به تازگی شایعه شده است که شیائومی در حال کار کردن بر روی گوشی میان رده و مشابه با ردمی 3 (که در ماه ژانویه عرضه شده بود) است.
این گوشی هوشمند به تازگی در سازمان نظارتی چینی های یعنی TENAA حضور یافته و به واسطه ی آن برخی اطلاعات و تصاویر از آن منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده شیائومی قصد دارد تا گوشی مذکور را ردمی اس 3 نامگذاری کند و احتمالاً بخش پشتی گوشی به حسگر اثر انشگت مجهز خواهد بود.
گزارش منتشر شده حاکی از این است که مدل ردمی اس 3 بر خلاف شایعات گذشته از نظر مشخصات فنی فرق چندانی با ردمی 3 نخواهد داشت و تنها تفاوت آنها همین حسگر اثر انگشت است که در ردمی 3 وجود نداشت. برخی منابع خبری پیش بینی کرده اند که احتمالاً این گوشی در ششمین سالگرد تاسیس شیائومی یعنی 6 آوریل معرفی خواهد شد.
به نظر می رسد گوشی مذکور نمایشگر 5 اینچی داشته باشد و رزولوشن 1080p یا 720p را ارائه دهد. قدرت پردازشی ردمی اس 3 توسط چیپ ست اسنپدراگون 616 و پردازنده ی 64 بیتی 8 هسته ای تامین می شود. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار بوده و در جلوی گوشی نیز دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. 2 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخه های این گوشی هستند.
بدنه ی ردمی اس 3 از جنس فلز بوده و ضخامت آن نیز 8.5 میلی متر است. باید صبر کرد و دید که آیا شیائومی تنها به افزودن یک حسگر اثر انگشت بسنده می کند و یا تغییرات دیگری را نسبت به ردمی 3 اعمال می کند؟ باید منتظر ماند و دید.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر