;
coinex

هواوی و شیائومی قصد دارند تا از صفحه نمایش های خمیده استفاده کنند

هواوی و شیائومی قصد دارند تا از صفحه نمایش های خیمده استفاده کنند

سامسونگ در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند با صفحه نمایش خمیده پیشتاز است و تا به حال چندین گوشی مانند گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و اخیراً گلکسی اس 7 را با چنین ویژگی روانه ی بازار کرده است. حالا دیگر شرکت ها نیز با استفاده از صفحه نمایش خمیده یا لبه دار روی آورده اند که از جمله ی آنها می توان به گوشی Vivo Xplay 5 که اخیراً معرفی شد اشاره کرد.

گزارش های جدید منتشر شده ی حاکی از این هستند که سامسونگ قصد دارد تا صفحه نمایش های لبه دار خود را به شرکت های چینی به فروش برساند که یکی از آن ها شیائومی است. شایعه شده است که شیائومی قصد دارد در گوشی بعدی خود یعنی Mi Note 2 از صفحه نمایش مشابه با گوشی های اج سامسونگ استفاده کند. از آنجایی که هنوز چند ماهی تا پایان چرخه ی تولید Mi Note زمان باقی مانده است، شیائومی فرصت کافی برای تولید این گوشی با صفحه نمایش خمیده را دارد.

اما به نظر می رسد که علاوه بر شیائومی، شرکت های دیگری همچون هواوی نیز مشتری این صفحه نمایش های خیمده ی سامسونگ هستند و قصد دارد تا در تولید گوشی های پرچمدار خود از آن استفاده کند. احتمالاً نسل بعدی گوشی میت S به این نمایشگر خمیده مجهز شود.

هواوی قصد دارد تا کمتر از یک ماه دیگر از گوشی هواوی پی 9 خود پرده برداری کند. شایعات حکایت از این دارند که این گوشی به دوربین پشت دوگانه مجهز خواهد بود. به نظر نمی رسد که این گوشی به صفحه نمایش خمیده مجهز باشد و احتمالاً در آینده ای نزدیک شاهد استفاده از صفحه نمایش خمیده ی در پرچمداران هواوی خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر