;
coinex

ریزر از لپتاپ گیمینگ Blade رونمایی می کند

ریزر از لپتاپ گیمینگ Blade رونمایی می کند.

ریزر از لپتاپ گیمینگ Blade، لپ تاپی سریع و مقرون به صرفه رونمایی می کند.

ریزر (Razer) لپتاپ گیمینگ جدید بلید (Blade) را که در مقایسه با نسل قبلی، مشخصاتش بهبود یافته و قیمت ارزانتری هم دارد، معرفی کرد. این دستگاه در آوریل عرضه می شود و پیش سفارش آن هم از امروز در فروشگاه آنلاین این کمپانی آغاز شده است.

این مدل جدید بلید از نسل ششم پردازنده ی اینتل کور آی ۷ (Intel Core i7) چهار هسته ای، گرافیک انویدیا جی فورس GTX 970M به همراه ۶ گیگابایت VRAM، رم ۱۶ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی PCIe SSD، وای فای ۸۰۲.۱۱ ای سی و صفحه نمایش ۱۴ اینچی IGZO با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ بهره می برد.

هم بنیانگذار و مدیر عامل ریزر، Min-Liang Tan می گوید: “ما تقریبا همه ی مشخصات این لپتاپ ۱۴ اینچی را بهبود بخشیدیم از پردازنده مرکزی و گرافیکی گرفته تا حافظه ی سیستم و انتخاب پورت. تکنولوژی رنگی این لپتاپ، تجربه ی همه جانبه و بی سابقه ای را برای این لپتاپ بازی فراهم می کند. ما تلاش کردیم توازن بین هزینه و طراحی و عملکرد این لپتاپ را حفظ کنیم.”

بلید از دو مدل لپتاپ گیمینگ جدید، یکی با حافظه ی ۲۵۶ گیگابایت و دیگری با حافظه ی ۵۱۲ گیگابایت رونمایی می کند. قیمت مدل اول ۱۹۹۹ دلار و قیمت مدل دوم، ۲۱۹۹ دلار است. سخت افزار رده بالای این لپتاپ ارزنده است به خصوص زمانی که با چنین پکیجی همراه می شود.

ابعاد این لپتاپ ۱۷.۹×۲۳۵×۳۴۵ میلی متری و وزن آن ۱.۹۳ کیلوگرمی است. به عنوان مقایسه، مک بوک پرو ۱۵.۴ اینچی با صفحه نمایش رتینا، تقریبا هم اندازه و هم وزن این مدل است، اما این مدل مشخصات سخت افزاری خیلی ضعیفتر با هزینه ی تقریبا بالایی ارائه می دهد. قیمت این لپتاپ از ۱۹۹۹ دلار شروع می شود اما گزینه ی گرافیک اختصاصی آن با قیمت ۲۴۹۹ دلار در دسترس است.

این لپتاپ جدید بلید، یک صفحه کلید قابل برنامه ریزی و روشن به همراه نور پس زمینه ی RGB، پورت یو اس بی نوع C ، سه پورت یو اس بی ۳، پورت (HDMI) و باتری توکار ۷۰ وات ساعتی به نمایش می گذارد. بدنه ی این دستگاه از آلومینیوم ساخته شده تا بتواند اجزا را در خود نگه دارد. این دستگاه ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی را اجرا می کند.

ریزر همچنین کیت توسعه ی نرم افزاری معرفی کرده که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد اثر نور کروم را در بازی هایشان ادغام کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: betanews


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر