;
coinex

بازی آنلاین گیمرهای ایکس باکس در برابر PS4 و PC

بازی آنلاین گیمرهای ایکس باکس در برابر PS4 و PC مورد توجه توسعه دهندگان مایکروسافت قرار گرفته است.

بازی آنلاین گیمرهای ایکس باکس در برابر PS4 و PC مورد توجه توسعه دهندگان مایکروسافت قرار گرفته است.

مایکروسافت برای افرادی که می خواهند با ایکس باکس خود به صورت آنلاین بازی کنند، خبر خوشحال کننده ای منتشر کرد. این شرکت از بازی متقابل شبکه ای خبر می دهد. مایکروسافت تایید کرد که توسعه دهندگانی که بازی های ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ را می سازند، به زودی قادر به پشتیبانی از بازی متقابل شبکه ای خواهند بود. این خبر به این معنی است که گیمرهای ایکس باکس می توانند به صورت آنلاین در برابر بازیکنان پلی استیشن ۴ و پی سی بازی کنند.

تنها پیش بینی احتیاطی این است که سونی و دیگر شرکت ها مجبورند به نحوی شرکت کنند که گیمرهای این پلتفرم ها بتوانند به صورت آنلاین در برابریکدیگر بازی کنند.

طبق این اخبار، Rocket League یکی از اولین عناوینی است که از بازی متقابل شبکه ای پشتیبانی می کند. مایکروسافت با اشاره به دیگر سازندگان کنسول مانند سونی می گوید که گیمرها می توانند بازی آنلاین را صرف نظر از پلتفرمی که استفاده می کنند، در برابر یکدیگر بازی کنند و به این صورت در حال گسترش از طریق “دعوت و فراخواندن شرکت های دیگر برای مشارکت  در این برنامه” است.

مدیر ID@Xbox توضیح داد که حتی در صورت نپذیرفتن این ایده از سوی شرکت های دیگر، گیمرهای ایکس باکس این امتیاز را دارند که بتوانند تنها با گیمرهای ایکس باکس لایو بازی کنند.

این حرکت مایکروسافت پتانسیل تغییر چگونگی بازی آنلاین را دارد و این محدودیت و قیود مربوط به ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک از بین می رود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر