;
coinex

ساعت سنتی خود را به ساعت هوشمند تبدیل کنید

شرکتی به نام MainTool می تواند، ساعت سنتی و شیک شما را به یک ساعت هوشمند تبدیل کند.

شرکتی به نام MainTool می تواند، ساعت سنتی و شیک شما را به یک ساعت هوشمند تبدیل کند.

ساعت سنتی به دلیل طراحی زیبا بیشتر از ساعت های هوشمند تولید شده، مورد علاقه ی کاربران است ولی در هر صورت کاربرد های یک ردیاب تناسب اندام را ندارد. به زودی قادر خواهید بود ساعت سنتی و شیک خود را مانند یک ساعت هوشمند، به یک ردیاب تناسب اندام تبدیل کنید.

همه ی ساعت های هوشمند به صورت یکسان ساخته نشده اند، برخی از آنها بسیار ظاهر نازیبایی دارند. اگر شما به ساعت های سنتی و شیک علاقه مند هستید.

MainTool ساعت سنتی شما را به یک گجت هوشمند تبدیل می کند و برای شما قابلیت هایی فراهم می کند که خیلی بیشتر از این است که فقط قادر به دیدن زمان باشید.

شما می توانید با یک ساعت شیک هوشمند، بر ضربان قلب خود نظارت داشته باشید، از طریق ارتعاشات شخصی نوتیفیکیشن دریافت نمائید، قدم های خود را ردیابی کنید، نگاهی به الگوی خواب خود داشته باشید و حتی تماس های تلفنی را رد کنید.

این دستگاه از یک سنسور کوچک برای لمس بالای مچ دست شما، استفاده می کند که زیر ساعت قرار دارد و اعمال حیاتی شما را تحت نظارت قرار می دهد.

ساعت های هوشمندی مثل اپل واچ و موتو 360 نیز طراحی زیبایی دارند ولی هیچ چیزی شبیه داشتن یک ساعت سنتی شیک روی دست جالب نیست. با خلاقیت این شرکت از این پس می توان یک ساعت هوشمند با طراحی سنتی در اختیار داشت.

خبر خوب این است که MainTool برنامه ای ایجاد کرده است که به راحتی می توانید آمار خود را در آن ببینید، همچنین قابلیت هایی ارائه می دهد که شبیه به ویژگی های دیگر ردیاب های تناسب اندام است. می توانید داده های آماری را از وضعیت سلامت خود در طول یک روز، یک هفته و یا یک ماه دوره کنی و با توجه به اولویت هایی که نرم افزار در نظر می گیرد، وضعیت بهبود حاصل شده از سلامت خود را، بررسی کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر