;
coinex

تسلا مدل اس و سنسور های مرموزی که تا به حال دیده نشده اند

تسلا مدل اس و سنسور های مرموزی که تا به حال دیده نشده اند

تسلا مدل اس به سنسور های مجهز شده که نظیر آن تا به حال دیده نشده است.

یک ماشین تسلا مدل اس که به سنسور های جدیدی مجهز شده بود در سانفرانسیسکو دیده شد، این مساله باعث شد که برخی فکر کنند که تسلا، نوعی سخت افزار را برای قابلیت اتوپایلوت خود آزمایش می کند.

یکی از کاربران ردیت با نام SteveP98 با انتشار 3 عکس از تسلا مدل اس نامبرده، این سنسور ها را به نمایش گذاشت. در تصویر زیر، تعدادی از این سنسور ها را که در شیشه ی جلویی ماشین تعبیه شده مشاهده می کنید.

یکی از کاربران ردیت با نام SteveP98 با انتشار 3 عکس از تسلا مدل اس نامبرده، این سنسور ها را به نمایش گذاشت. در تصویر زیر، تعدادی از این سنسور ها را که در شیشه ی جلویی ماشین تعبیه شده مشاهده می کنید..

در تصویر دوم، نمونه ی دیگری از سنسور ها روی آینه ی بغل مشاهده می شود، و به نظر می رسد که سنسور لیدار باشد. لیدار، یک تکنولوژی سنجش از دور است که می تواند با استفاده از لیزر، نقشه ی محیط اطراف خود را تهیه کند.

در تصویر دوم، نمونه ی دیگری از سنسور ها روی آینه ی بغل مشاهده می شود، و به نظر می رسد که سنسور لیدار باشد. لیدار، یک تکنولوژی سنجش از دور است که می تواند با استفاده از لیزر، نقشه ی محیط اطراف خود را تهیه کند..

سومین عکس منتشر شده، برجستگی عجیبی در قسمت سپر با همراهی نوعی سخت افزار را نشان می دهد.

سومین عکس منتشر شده، برجستگی عجیبی در قسمت سپر با همراهی نوعی سخت افزار را نشان می دهد..

هنوز مشخص نیست که آیا تسلا مدل اس خود را آزمایش می کند و یا اینکه کمپانی دیگری به صورت مجزا قصد دارد این سخت افزار ها را روی مدل نامبرده آزمایش کند. تسلا هنوز پاسخ سوال های خبرنگاران را نداده است؛ اما بنا به گفته ی ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت، پیشرفت سیستم اتوپایلوت در اولویت های شرکت قرار دارد.

ایلان ماسک، در نوامبر گذشته در حساب توییتر خود اعلام کرده بود که به دنبال استخدام تیم مهندسان است تا بتواند روی سیستم نیمه خودران ماشین های تسلا تمرکز کند. همچنین در ماه ژانویه اعلام کرده بود که کمپانی قصد دارد با توسعه ی اتوپایلوت، امکانی را فراهم کند که ماشین را در هر نقطه ای از کشور، فراخواند. او اعلام کرده بود که برای تحقق این امر، به سخت افزار های دیگری نیاز دارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکر

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر