;
coinex

اچ تی سی 10 با نمایشگر سوپر LCD 5 (شایعه)

اچ تی سی 10 با نمایشگر سوپر LCD 5 (شایعه)

اچ تی سی 10 نام احتمالی پرچمدار بعدی شرکت اچ تی سی است که دوباره با نمایشگر سوپر LCD 5 و عمر باطری 3000 میلی آمپر ساعتی، خبر ساز شده است.

ایوان بلاس بار دیگر اطلاعات دیگری از اچ تی سی 10 را در حساب توییتر خود منتشر کرده است. نمایشگر این گوشی از نوع سوپر ال سی دی 5، متضاد با آمولد و با باطری 300 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

تفاوت اصلی نمایشگر سوپر ال سی دی با نمایشگر های ال سی دی کلاسیک این است که هیچ فاصله ی خالی میان شیشه ی خارجی و نمایشگر اصلی صفحه وجود ندارد. این مساله به کاهش درخشندگی زیاد و افزیش وضوح تصویر کمک می کند؛ ناگفته نماند که این مدل، باطری کمتری استفاده می کند. این مدل نمایشگر در اصل توسط اچ تی سی به کار گرفته شد، و با توجه به مشکلات مالی مداوم شرکت، پنل و سایر قسمت های دستگاه نیز باید تاثیر گذار باشند.

اچ تی سی ایده ی ارائه ی دوربین های مطابق با سلیقه را برای اچ تی سی 10 پیشنهاد کرده بود؛ “جهان اول، در سطح جهانی” ایده ی جالبی است، هرچند که قبلا شایعاتی درباره ی تکنولوژی دوربین اچ تی سی به گوش رسیده بود که کمی نا امید کننده است.

تصاویری که از قبل منتشر شده اند، نمونه ی خوبی از گوشی اچ تی سی 10 را به نمایش گذاشتند، این در حالیست که طراحان با استعداد به ارائه ی مدل های زیباتری از اچ تی سی 10 از تمام زوایا، ادامه دادند. این احتمال وجود دارد که نمایشگر سوپر ال سی دی با کیفیت کواد اچ دی و رزولوشن 1440*2560  ساخته شود. قدرت پردازشی اچ تی سی 10 توسط اسنپ دراگون 820 تامین می شود و اسکنر اثر انگشت دوباره در دکمه ی هوم قرار خواهد گرفت.

اچ تی سی 10 در رنگ های متفاوت عرضه خواهد شد. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید باید کمی بیشتر منتظر بمانید. عرضه ی اچ تی سی 10 برای 19 آوریل برنامه ریزی شده است. به نظر شما، چند نفر از هواداران گوشی اچ تی سی 10 تا زمان عرضه ی آن منتظر می مانند و در برابر خرید گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج و یا حتی ال جی جی 5 مقاومت می کنند؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر