;
coinex

آیپد پرو 9.7 اینچی در رویداد بهاری اپل رونمایی شد

آیپد پرو 9.7 اینچی در رویداد بهاری اپل رونمایی شد

آیپد پرو 9.7 اینچی اپل به طور رسمی در رویداد بهاری اپل معرفی شد.

بخشی از رویداد رسانه ای مربوط به آیپد پرو 9.7 اینچی بود که با قیمت 599 دلار به فروش خواهد رسید. ویژگی های داخلی این دستگاه شباهت زیادی به نسخه ی 12.9 اینچی آیپد پرو دارد؛ علاوه بر این،  تراشه ی A9X، پشتیبانی از قلم اپل و اتصال دهنده ی هوشمند نیز از دیگر ویژگی های این دستگاه هستند. آیپد پرو 9.7 اینچی با دوربین عقب 12 مگاپیکسل، ضبط ویدئو 4K و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، تصاویر با کیفیتی را برای شما به ارمغان می آورد. ناگفته نماند که دوربین آیپد پرو نیز به دلیل داشتن سیستم پیشرفته ی دوربین، برجستگی دارد.

اپل در این رویداد اعلام کرد که آیپد پرو 9.7 اینچی به نمایشگر True Tone مجهز شده است؛ قابلیت  تروتون می تواند به صورت اتوماتیک، رنگ صفحه ی نمایشگر را متناسب با محیط اطراف، تنظیم کند.

نا گفته نماند که همراه با سیستم های سخت افزاری کوچکتر در آیپد پرو 9.7 اینچی ، کیبورد هوشمند کوچکتر که مناسب با قلم اپل کوچکتر باشد نیز، برای دستگاه در نظر گرفته شده است. به اعتقاد اپل، آیپد پرو جایگزین نهایی کامپیوتر های شخصی است.

آیپد پرو 9.7 اینچی همانند آیپد پرو 12.9 اینچی به کاربران خود این امکان را می دهد که با قلم اپل روی نمایشگر تبلت، طراحی و نقاشی کنید.

اپل می گوید که آیپد پرو 9.7 اینچی برای تمام مشتریانی که در حال حاضر از تبلت های 9.7 اینچی استفاده می کنند، آماده خواهد بود. علاوه بر این، هدف نهایی آیپد پرو 9.7 اینچی ، کاربران دسکتاپ ویندوز و نوت بوک هستند.

بازتاب نمایشگر آیپد پرو جدید اپل، 40 درصد کمتر از آیپد ایر و روشنایی آن، 25 درصد بیشتر از آیپد ایر 2 است؛ آیپد های دیگر از این دو کیفیت برخوردار نیستند. نایت شیفت، یکی دیگر از قابلیت هایی است که با iOS 9.3 منتشر خواهد شد.

آیپد پرو 9.7 اینچی از 4 اسپیکر برای پشتیبانی از کیفیت صدای استریو، برخوردار است. سیری 24 ساعته، یکی دیگر از قابلیت های آیپد پرو جدید محسوب می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر