;
coinex

مشخصات و گالری تصاویر رسمی آیفون SE


 پس از ماه ها شنیدن شایعات مختلف و پس از رویداد اپل که در شب گذشته برگزار شد، امروز می توانیم مشخصات و گالری تصاویر رسمی آیفون SE را  ببینیم.

پس از ماه ها شنیدن شایعات مختلف و پس از رویداد اپل که در شب گذشته برگزار شد، امروز می توانیم مشخصات و گالری تصاویر رسمی آیفون SE را  ببینیم.

آیفون SE، تلفیقی از چند نسل گذشته گوشی های اپل است که برای کسانی که دلتنگ آیفون های کوچکتر گذشته شده اند مناسب است. زیرا به روز رسانی شده است و در عین حال می توان روی آن، جدید ترین نسخه های iOS را بدون وقفه، اجرا کرد. همچنین دوربین توانمندی نیز به همراه دارد.

اپل تمام تصاویر رسمی آیفون SE را منتشر کرده است، می توانید در تصاویر زیر ببینید که این آیفون 4 اینچی در چندین رنگ از جمله مشکی، خاکستری، صورتی و طلایی موجود خواهد بود.

آیفون SE با قابلیت تاچ آیدی همراه است. صفحه نمایش 4 اینچ با روزولوشن 640 در 1136 پیکسل و چگالی تصویر 326 پیکسل در اینچ دارد. دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسلی ال ای دی دوگانه است و قابلیت ثبت 4K دارد. دوربین جلوی آن نیز 1.2 مگاپیکسل است. از نقطه نظر قابلیت های پردازشی، با تراشه ی  A9 اپل همراه است و پردازنده ی دو هسته ای با قدرت پردازش 1840 مگاهرتز دارد. دو نسخه ی فضای داخلی 64 گیگبایتی و 16 گیگبایتی برای آن در نظر گرفته شده است. از باتری آیفون SE می توان در حالت مکالمه 14 ساعت استفاده کرد. ابعاد دقیق این گوشی ، 123.8 در 58.6 در 7.6 میلی متر و وزن آن 113 گرم است. بدنه ی اصلی آیفون SE ساختار آلومینویم و شیشه دارد. قیمت این گوشی برای مدلی که 64 گیگابایتی، 499 دلار و برای مدل 16 گیگابایتی 399 دلار در نظر گرفته شده است.

اپل، با عرضه ی آی فون SЕ جدید در حال بازگشت به اصول اولیه آیفون های خود است؛ در واقع به ابعاد کوچک و عامل شکل کنترل شونده، بازگشته اما این بار با سخت افزار داخلی به روز رسانی شده همراه است. وقتی می گوییم کوچکتر، منظور ما به کوچکی آیفون 5s است و در عین حال این گوشی از لحاظ شکل ظاهری، به لطف شاسی فلزی، به آیفون 6 نیز شباهت دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر