;
coinex

اچ تی سی طی ارسال دعوتنامه ای علام کرد که HTC 10 در 12 آوریل رونمایی می شود

اچ تی سی طی ارسال دعوتنامه ای علام کرد که HTC 10 در 12 آوریل رونمایی می شود

در چند هفته ی کذشته شرکت اچ تی سی سعی کرد تا با روش های مختلف ذوق و هیجانی را در ذهن کاربران نسبت به گوشی پرچمدار بعدی خود ایجاد کند. امروز نیز این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تا در تاریخ 12 آوریل به صورت رسمی و طی برگزاری مراسمی از گوشی پرچمدار خود یعنی HTC 10 رونمایی کند.

همان طور که در عکس مشاهده می کنید مراسم مذکور در شهر های نیویورک، لندن و تایپه به صورت همزمان برگزار خواهد شد. تایوانی ها در کارت دعوت مربوط به این مراسم تاکید زیادی کرده اند که برای ساختن بهترین گوشی هوشمند تلاش بسیار زیادی را انجام داده اند.
تا به امروز تصاویر و رندر های زیادی در مورد از پرچمدار جدید اچ تی سی منتشر شده است و همه ی آن ها نشان گر این بودند که گوشی هوشمند جدید اچ تی سی از لحاظ طراحی، آمیخته ای از گوشی One A9 و One M9 است.

طبق اعلام اچ تی سی این دستگاه به دوربینی در سطح کلاس جهانی مجهز است. آن ها همچنین ادعا کردند که HTC 10 بهترین دوربین های اصلی و جلوی جهان را دارد. صفحه نمایش این گوشی 5.1 اینچی از نوع Super LCD است و رزولوشن کواد اچ دی (1440 در 2560) را به معرض نمایش می گذارد. قدرت پردازشی پرچمدار بعدی شرکت تایوانی توسط چیپ ست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 و پردازنده ی 64 بیتی 4 هسته ای تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 46 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای HTC 10 هستند. ظرفیت باتری این گوشی 3000 میلی آمپر ساعت است و اندروید 6 مارشمالو بر روی آن اجرا می شود.
گفته می شود این گوشی از لحاظ رنگ بندی تنوع زیادی خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که اچ تی سی چه زمانی این گوشی را عرضه خواهد کرد. به هر حال باید صبر کرد و دید که اچ تی سی با گوشی جدید خود می تواند کاربران را شگفت زده کند؟

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر