;
coinex

تصاویری از کنسول بازی جدید نینتندو

نینتندو قصد دارد در سال ۲۰۱۶ از یک کنسول بازی جدید رونمایی کند.

نینتندو قصد دارد در سال ۲۰۱۶ از یک کنسول بازی جدید رونمایی کند. در حال حاضر این سیستم موسوم به “NX” است و خیلی کم راجع به آن صحبت شده است.

در روز چهارشنبه بر روی ردیت ۳ عدد عکس به تصویر کشیده شد که به نظر می رسد یک کنترلر و یا جزئی از نینتندو NX باشد.

با توجه به گفته ی کابر ردیت “Perkele37″، این یک کنترلر برای کنسول بازی است. این تصاویر همراه با تعداد انگشت شماری یادداشت یوده اند:

  • تنها “برآمدگی” بالای این دسته، حرکت می کند. قسمت پایین استاتیکی (ثابت) است و به نوعی شبیه به پد دایره ای بر روی دسته ی نینتندو 3D است، اما این قسمت به همراه “دایره” پایین حرکت می کند.
  • غلطک های موجود در بالای این دسته بیشتر شبیه به اسکرول ماوس است. در هر صورت به نظر می رسد که این طراحی نهایی این دسته نیست.
  • فناوری لمسی (نوعی تکنولوژی که از راه لمس و توسط حرکت، لرزش و یا اعمال فشار با کاربر تعامل می کند) شبیه به موتور “taptic” اپل است.

این دومین تصویری است که از یک کنترلر برای کنسول نینتندو NX که هنوز هم اعلام نشده، در این هفته به بیرون درز کرده است. در اولین نگاه بیشتر شبیه به یک صفحه نمایش است.

این تصویر یکی از تصاویری است که پیش تر به بیرون درز کرده و هنوز مشخص نیست که این تصویری واقعی از گیم پد جدید کنسول بازی بعدی نینتندو است و یا مدلی تقلبی است.

این تصویر یکی از تصاویری است که به بیرون درز کرده و هنوز مشخص نیست که این تصویری واقعی از گیم پد جدید کنسول بازی بعدی نینتندو است و یا مدلی تقلبی است.

دو تصویر دیگر از این کنترلر که در روز چهارشنیه به بیرون درز کردند، موثق تر هستند:

دو تصویر دیگر از این کنترلر که در روز چهارشنیه به بیرون درز کردند

دو تصویر دیگر از این کنترلر که در روز چهارشنیه به بیرون درز کردند

کدامیک از این تصاویر مربوط به این کنترلر است؟

به احتمال زیاد کنسول بازی جدید نینتندو قابل حمل باشد و بنا به گزارش این کنسول، هم کنسول بازی خانه و هم کنسول بازی قابل حمل به صورت آل این وان است.  هنگامی که شما در خانه هستید، این بیت قابل حمل برای قوی کار کردن آن با بیت خانه کار می کند و هنگامی که خارج از خانه هستید، بیت قابل حمل، بازی های ویدئویی با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

به هر حال همه ی اینها فعلا در حد شایعه است. برخی از توسعه دهندگان بازی ظاهرا این کنسول را هم اکنون در اختیار دارند که راجع به این عکس ها هم توضیحاتی داده اند. احتمالا این تصاویر توسط کارکنان و پرسنل نینتندو به بیرون درز نکرده است، این تصاویر توسط شخصی منتشر شده که خارج از شرکت بوده ولی به نمونه اولیه این سخت افزار دسترسی داشته است.

این تصویری هم که در اینجا مشاهده می کنید، پتنت نینتندو است:

این تصویری هم که در اینجا مشاهده می کنید، پتنت نینتندو است

در هر صورت این شایعات به بیرون درز کرده ولی احتمال اینکه این کنترل بازی NX بیضی شکل باشد و با صفحه نمایشی لمسی همراه شده باشد، خیلی زیاد است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر