;
coinex

گلکسی اس 7 اکتیو در هندوستان ظاهر شد

گلکسی اس 7 اکتیو در هندوستان ظاهر شد

آقای ایوان بلاس فاش کننده ی معروف عرصه ی تکنولوژی این بار توئیتی را منتشر کرده که مربوط به سایت واردات و صادرات هندی Zauba است. ظاهراً سامسونگ قصد دارد یک گوشی با شماره مدل SM-G819A را آزمایش کند. از طرفی با توجه به اینکه گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 اکتیو (Galaxy S6 Active) دارای شماره مدل SM-G890A است، پیش بینی می شود که گوشی آزمایشی با شماره مدل مذکور همان سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو باشد.

از طرف دیگر ایوان بلاس در توئیت خود اشاره کرده است که که این می تواند به یک تغییر کوچک SKU یا چیز دیگری مربوط باشد، بنابراین این احتمال وجود دارد که این گوشی با این شماره مدل گلکسی اس 7 اکتیو نباشد. مهم ترین ویژگی که به ورژن اکتیو گوشی گلکسی اس 6 اضافه شده بود، به ضد آب بودن آن مربوط می شد. این در حالی است که پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 از ویژگی بهره می برد؛ پیش بینی می شود که ورژن اکتیو گوشی گلکسی اس 7 مقاومت بیشتری در برابر ضربات داشته باشد و به باتری با ظرفیت بیشتری مجهز شود. احتمالاً این گوشی از باتری 3600 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد و این در حالی است که گلکسی اس 6 اکتیو دارای باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بود.
طبق اطلاعات Zauba، گوشی با شماره مدل SM-G819A، صفحه نمایش 5.1 اینچی دارد که این دقیقاً با صفحه نمایش گلکسی اس 7 برابر است. به نظر می رسد که این گوشی توسط اپراتور AT&T عرضه شود. در سایت Zauba قیمت این گوشی هوشمند معادل 359.90 دلار است؛ هر چند قیمت نهایی این محصول هنوز مشخص نیست و این قیمت مربوط به واردات این محصول در هندوستان است.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر