;
coinex

مشخصات گوشی وان پلاس 3 در آنتوتو بنچمارک فاش شد

مشخصات گوشی وان پلاس 3 در آنتوتو بنچمارک فاش شد

حتماً به خاطر دارید که سال گذشته شرکت وان پلاس، از گوشی جدید خود با نام وان پلاس 2 در محیط واقعیت مجازی رونمایی کرد. البته انتظار نمی رود که در گوشی وان پلاس 3 نیز به همان روش معرفی شود. طبق شایعات جدید، وان پلاس پرچمدار جدید خود را با برگزاری مراسمی در پکن در روز 7 آوریل معرفی خواهد کرد. در حال حاضر به لطف حضور این گوشی در آنتوتو بنچمارک مشخصات سخت افزاری احتمالی این گوشی فاش شده است.

گوشی وان پلاس 3 که با شماره مدل A3000 شناخته می شود، از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 فول اچ دی بهره خواهد برد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست پرچمدار شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ساختار حافظه ای وان پلاس 3 را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی خواهد بود و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. مانند دیگر گوشی های وان پلاس سیستم عامل Oxygen که بر اساس اندورید 6.0.1 توسعه داده شده است به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده است.
از گوشی وان پلاس 2 به عنوان قاتل پرچمداران یاد می شد، اما بعد از عملکرد نه چندان مناسب مشخص شد که ادعا ی تولید کننده درست نیست. شاید دلیل اینکه بر روی گوشی وان پلاس 3 خیلی مانور تبلیغاتی نمی شود همین موضوع باشد. در حال حاظر اطلاعات بیشتری در مورد گوشی وان پلاس 3 در دسترس نیست. اما اگر شایعات درست باشند در آینده ی بسیار نزدیک شاهد رونمایی از این گوشی توسط شرکت وان پلاس خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر