;
coinex

اپلیکیشن موبایلی مناسب جهت کاهش وزن

محققان دانشگاه MIT یک اپلیکیشن موبایل توسعه داده اند که به آن دسته از افرادی که به فکر کاهش وزن خود هستند کمک می کند.

محققان دانشگاه MIT اپلیکیشن موبایلی توسعه داده اند که به آن دسته از افرادی که به فکر کاهش وزن خود هستند کمک می کند. در حقیقت این برنامه به این افراد کمک می کند تا خیلی ساده به مقدار کالری مصرفی در هر وعده ی غذایی خود پی ببرند. در عمل این برنامه به این افراد امکان کنترل بیشتر بر روی وعده های غذایی شان را می دهد و به آنها کمک می کند وزن خود را کم کنند. با این اپلیکیشن کاربر لیست غذاهایی را که می خواهد بخورد به صورت شفاهی ذکر می کند و این برنامه توسط پایگاه داده ی USDA ارزش غذایی هریک از مواد غذایی موجود در آنها را فراخوانی می کند.

تصاویری از غذای مورد نظر به همراه منوی کشویی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود که کاربر مقدار کالری موجود در هر قطعه ای که خورده می شود را به نمایش می گذارد. محققان ام آی تی می گویند اپلیکیشن هایی که در حال حاضر موجود هستند و مقدار کالری را می شمارند خسته کننده هستند چراکه اعمال هر تغییری در هر وعده ی غذایی فرایندی خسته کننده است و این برنامه ها بر همین اساس آپدیت می شوند.

این اپلیکیشن توسعه یافته توسط محققان ام آی تی، محاسبه ی مقدار کالری موجود در رژیم غذایی را برای این دسته از افراد که در حال کم کردن وزن خود هستند، آسان می کند چرا که کافیست غذای مورد نظر را توصیف کنند. و دیگر این افراد نیازی به چسباندن برنامه برای این کار ندارند.

برای اینکه بیشتر با طرز کار این اپلیکیشن آشنا شوید مثالی در اینجا ذکر می کنیم. به طور مثال فردی که در حال رژیم گرفتن است ممکن است با خود بگوید برای صبحانه مقداری نان و پنیر، موز و یک لیوان آب پرتقال می خورم.” اما فرض کنید که این شخص تنها نیمی از این موز را می خورد. با استفاده از این اپلیکیشن شخص می تواند تغییرات خود را سریعا اعمال کند و بگوید “من نیمی از موز را خوردم”. سپس این سیستم خودکار این داده ها را آپدیت می کند و آن را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد و بقیه ی اطلاعات دست نخورده باقی می مانند.

نمونه ی اولیه ی این اپلیکیشن به تازگی در یکی از کنفرانس های بین المللی نمایش داده شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر