;
coinex

تعمیر تبلت آیپد پرو 9.7 اینچی کار آسانی نیست

 تبلت آیپد پرو 9.7 اینچی از طراحی سخت افزاری جالبی برخوردار است اما تعمیر آن کار آسانی نخواهد بود.

تبلت آیپد پرو 9.7 اینچی از طراحی سخت افزاری جالبی برخوردار است اما تعمیر آن کار آسانی نخواهد بود.

کار تیم مهندسان Repair-it-yourself (خودت تعمیر کن) در iFixit با دستگاه های کوچکتر اپل تمام نشده است، آنها اخیرا تبلت آیپد پرو 9.7 اینچی را از هم باز کرده و به بررسی سیستم سخت افزاری آن پرداختند.

این بررسی نشان می دهد که چگونه کوپرتینو اجزای آیپد پرو 12.9 اینچی را در یک قالب کوچکتر می گنجاند، اپل در این باره خلاقانه تر عمل کرده است. باطری 7306 میلی آمپر ساعتی تبلت آیپد پرو 9.7 اینچی در قسمتی تعبیه شده که محل استقرار 4 اسپیکر در آیپد پرو 12.9 اینچی است. این باطری که کمی بزرگتر از آیپد ایر 2 طراحی شده، تقریبا همه ی اجزای دیگر را با هم ادغام کرده است. فشردگی داخل تبلت آیپد 9.7 اینچی به خوبی برجستگی دوربین آن را توجیه می کند، این دستگاه از همان دوربین 12 مگاپیکسلی اوپتیکال در آیفون 6 اس پلاس بهره می برد که فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

پیشنهاد می شود که خودتان این دستگاه را تعمیر نکنید. کالبد شکافی آیپد پرو کوچکتر هم مانند آیپد ایر 2 کار مشکلی است. سرتاسر دستگاه با چسب پوشیده شده و باز کرده قاب آن به تنهایی به زمان زیادی نیاز دارد. به نظر می رسد که اپل به منظور تعبیه ی تمام این اجزا در یک قالب فشرده، قابلیت تعمیر آن را حذف کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر