;
coinex

لباس سربازان آمریکایی به پهبادهای کوچک مجهز می شود

ارتش آمریکا امیدوار است که بتواند لباس سربازان آمریکایی را تا سال 2018 به پهبادهای کوچک مجهز کند؛

پهبادهای کوچک به سربازهای آمریکایی کمک خواهند کرد.

ارتش آمریکا امیدوار است که بتواند لباس سربازان آمریکایی را تا سال 2018 به پهبادهای کوچک مجهز کند؛ بدین ترتیب این سربازان از پشتیبیبانی پهبادهای کوچک در میدان نبرد برخوردار خواهند بود.

در حال حاضر ارتش آمریکا، پیرامون امکان برخورداری از پشتیبانی پهبادهای کوچک تحقیق می کند؛ ابزارهای کوچکی که می توانند از بالای ساختمان ها و با چرخش در اطراف، اطلاعات را جمع آوری کرده و در اختیار سربازان پیاده نظام قرار دهند. وزن این وسیله ی ماشینی کمتر از یک سوم پوند بوده و فرود و پرواز آن در عرض یک دقیقه انجام می شود؛ این پهبادهای کوچک می توانند به مدت 15 دقیقه به سرباز خود خدمت کنند. انتظار می رود که پهبادهای کوچک تا سال 2018 در خدمت ارتش آمریکا باشند.

لازم به ذکر است که نمی توان این نوع از پهباد ها را جدید دانست؛ در حال حاضر ارتش بریتانیا و نروژ از پهباد های کوچک استفاده می کنند. ناگفته نماند که آن دستگاه ها با دست ساخته شده و بسیار گران قیمت هستند؛ به عبارت دیگر می توان گفت که برای بزرگترین ارتش جهان کارآمد نیستند. این وسیله ی ابتکاری می تواند به تولید عمده برسد و در شرایطی که استفاده از پشتیبانی هوایی در میدان نبرد امکان پذیر نیست، وسیله ی کاربردی و سودمندی باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر