;
coinex

استفاده از پهبادها برای ارائه کمک های اولیه توسط گوگل

گوگل به تازگی پتنتی ارائه داده است که در آینده به طور چشمگیری می تواند به جامعه پزشکی و مردم کمک کند.

گوگل به تازگی پتنتی ارائه داده است که در آینده به طور چشمگیری می تواند به جامعه پزشکی و مردم کمک کند.

این پتنت که اولین بار توسط Mike Murphy مطرح شد، در واقع از طرح کلی سیستمی خبر می دهد که در شرایط سخت کمک های پزشکی را برای افراد به ارمغان می آورد. به این معنی که اگر شما در وضعیت وخیمی هستید و تا رسیدن آمبولانس و کمک های اولیه مدت زمان زیادی باید منتظر بمانید، به کمک پهباد ها این زمان به طور چشمگیری کاهش می یابد.

این سیستم به این صورت کار می کند: شخصی که به کمک نیاز دارد این پهباد ها را با استفاده از یک جعبه قابل حمل فراخوانی می کند که به شما این امکان را می دهد که متناسب با مشکلی که دارید کمک های پزشکی را در اختیار داشته باشید. این پهباد جایی که این جعبه قابل حمل با استفاده از وای فای، دیتای تلفن همراه و یا حتی یک اتصال تلفن قدیمی واقع می شود را می خواند. سپس برای ارائه ی محتویات مورد نیاز به صورت مستقل به همان محل پرواز می کند. در این پتنت توضیح داده شده که این پهباد می تواند به صورت نیمه مستقل هم مورد استفاده قرار گیرد و توسط شخص و یا سرنشین دیگری هدایت شود.

این پهباد جایی که این جعبه قابل حمل با استفاده از وای فای، دیتای تلفن همراه و یا حتی یک اتصال تلفن قدیمی واقع می شود را می خواند.

این جعبه قابل حمل هم به شما این امکان را می دهد که چیزی که میخواهید این پهباد برایتان به ارمغان بیاورد را انتخاب کنید شما این  کار را می توانید با وارد کردن وضعیت پزشکی خود دریافت کنید. هنگامی که این کمک ها می رسد، این پهباد برای نحوه استفاده از این محتویات از طریق ویدئو دستورالعمل های مرحله به مرحله را به شما ارائه می دهد.

گوگل برای اطمینان از اینکه هواپیماهای بدون سرنشین در هر شرایط و به هر کسی می توانند کمک کنند به این موضوع اشاره کرد که اگر لازم باشد این ربات می تواند در اشکال مختلفی از جمله یک هواپیمای شناور عمل کند و بر روی آب فرود آید.

این سیستم می تواند به عنوان سریعترین سیستم و بدون مشکلاتی از قبیل گیر کردن در ترافیک و تاخیر در رسیدن به افراد در شرایط سخت کمک کند.

این اولین باری نیست که این غول تکنولوژی علاقه ی خود را به این سیستم ارتباطی هواپیمای بدون سرنشین نشان داده است. گوگل در اکتبر سال ۲۰۱۴ پتنتی برای سیستم تحویلی ملقب به Project Wing به عنوان روباتی چهارچرخ ثبت کرد. این پتنت اخیر گوگل می تواند پروژه ای کارامدتر برای ارائه ی کمک های اولیه باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر