;
coinex

برای کار در حوزه تکنولوژی باید این دو زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید

اگر می خواهید در حوزه تکنولوژی کار کنید باید این دو زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید: HTML  و CSS

توسعه دهنده ی وب در حال حاضر به عنوان سومین شغل برتر در حوزه ی تکنولوژی و به طور کلی ۲۰ امین شغل برتر در ایالات متحده رتبه بندی شده است. با حقوقی متوسط رو به بالا، بازار کار زیاد و توانایی برای بروز خلاقیت دور از انتظار نیست که روز به روز به تعداد متقاضیان این حرفه و کسب و کار افزوده شود.

اگر می خواهید در حوزه تکنولوژی کار کنید باید این دو زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید: HTML  و CSS

پاسخ به این سوال که “اول از همه کدام زبان برنامه نویسی را باید یاد بگیرم؟” به طور گسترده ای مورد بحث قرار گرفته و عمدتا به این بستگی دارد که با این کد می خواهید چه کاری انجام دهید. اگر شما به دنبال ساخت یک وب سایت از ابتدا و توسعه ی دانش و پایه ای قوی از مفاهیم برنامه نویسی هستید و بدین ترتیب می خواهید یادگیری زبان های دیگر برنامه نویسی را برای خودتان ساده و روان کنید، HTML5 و CSS3 دو زبان ارزشمند هستند که می توانید یادگیری زبان های برنامه نویسی را با آنها شروع کنید.

این دو زبان، دو مورد از ضروری ترین بلوک های ساخت اینترنت هستند. HTML یک زبان نشانه گذاری مورد استفاده در توسعه ی صفحات وب است در حالیکه CSS یک زبان استایل شیت است که برای توصیف نحوه ارائه یک سند نوشته شده توسط زبان نشانه گذاری شده مثل HTML به کار می رود. این دو زبان با یکدیگر بسیاری از صفحات وبی که هر روزه مرور می کنید را تشکیل می دهند.

بدین ترتیب می توانید گام های اولیه برای شروع کسب و کار اینترنتی خود را بردارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی عالی بود.منم دقیقن با همین دو زبان شروع کردم به تازگی.با سپاس فراوان

    پاسخ