;
coinex

قابلیت نمایش زنده ویدئو در آپدیت جدید فیسبوک

قابلیت نمایش زنده ویدئو در آپدیت جدید اپلیکیشن های اندروید و iOS فیسبوک قرار خواهد گرفت.

قابلیت نمایش زنده ویدئو در آپدیت جدید اپلیکیشن های اندروید و iOS فیسبوک قرار خواهد گرفت.

فیسبوک قصد دارد گرایش جدید، یعنی قابلیت نمایش زنده ویدئو را عملی کند. به بیان دیگر، این قابلیت همراه با روش های جدید برای اشتراک گذاری و تعامل با این ویدئو ها، در آپدیت جدید فیسبوگ گنجانده می شود.

فیسبوک در بیانیه ی خود اعلام کرد که این آپدیت شامل پشتیبانی از نمایش زنده ویدئو در گروه های فیسبوک (Facebook Groups) و رویداد های فیسبوک  (Facebook Events)خواهد بود: “قابلیت نمایش زنده ویدئو در گرو های فیسبوک این امکان را ایجاد می کند که برای مثال در گروه های فامیلی و تنها با اعضای آن در ارتباط باشید؛ و یا اینکه در یک گروه ورزشی، تمرینات خود را به صورت زنده به اشتراک بگذارید. نمایش زنده ویدئو در رویدادهای فیبوک به این شکل خواد بود که برای مثال، شما به رویداد تولدی دعوت شده اید و از آنجا برای کسانی که موفق به حضور در مهمانی نشده اند، ویدئو تهیه می کنید. کاربر می تواند در قسمت رویداد های فیسبوک، نمایش زنده ی جلسه های مختلف را برنامه ریزی کند. امیدواریم این قابلیت برای کسانی که ویدئو را تهیه کرده و کسانی که آن را تماشا می کنند، مفید بوده و به تعامل بهتر و صمیمانه تر دوستان و خانواده های آنها کمک کند.”

اگر مردم دوست داشته باشند، نظر خود را درباره ی ویدئو های زنده ای که به نمایش گذاشته می شود، بیان کنند، می توانند با اموجی های عکس العمل زنده، این کار را انجام دهند: “کاربر می تواند با استفاده از همان عکس العمل هایی که در نیوزفید منتشر کرده ایم، اموجی عشق، خنده، تعجب، ناراحت و عصبانی را انتخاب کند؛ و یا حتی با عکس العمل های انیمیشنی که در بالای صفحه طراحی شده، نظر خود را بیان کند. عکس العمل های زنده در لحظه ی نمایش، نشان داده شده و به سرعت محو می شوند؛ به این دلیل که سایر افراد بتوانند از احساس سایرین باخبر شده و در عین حال، نمایش ویدئو را از دست ندهند. این حالت مانند این است که صدای تشویق و هیجان جمعیت را بشنوید.”

کاربر می تواند با انتخاب یکی از 5 فیلتر مختلف، ظاهر ویدئو را تغییر دهد. فیسبوک اعلام کرده که آپدیت آینده این امکان را می دهد که بتوانید روی ویدئو، به صورت همزمان نقاشی و شکلک های خنده دار بکشید. ناگفته نماند که آیکان دیگری به منظور دعوت از سایر دوستان، برای تماشای ویدئو، اضافه خواهد شد. همچنین، بخش دیگری به اپلیکیشن اضافه شده تا اپلیکیشن های با قابلیت نمایش زنده ویدئو را از نسخه دیگر، متمایز کند.

تمام این قابلیت ها تا چند هفته ی دیگر به اپلیکیشن فیسبوک در گوگل پلی اضافه خواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر