;
coinex

گوشی هواوی پی 9 لایت مجهز به چیپ ست Kirin 650 معرفی شد

گوشی هواوی پی 9 لایت مجهز به چیپ ست Kirin 650 معرفی شد

غول مخابراتی چینی ها یعنی هواوی طی روز های گذشته با برگزاری مراسمی در سالن Battersea Park شهر لندن از گوشی پرچمدار جدیدش با نام پی 9 رونمایی کرد. البته این تنها محصول معرفی شده توسط هواوی نبود، بلکه این شرکت از گوشی هوشمند دیگری به نام پی 9 پلاس نیز رونمایی کرد. هر دو گوشی در بخش پشتی خود دارای دوربین دوگانه هستند که برند Leica در طراحی آن ها نقش داشته است. با این وجود این دو گوشی تنها مدل های سری پی 9 نیستند و پیش از این گزارشات بسیاری از منابع مختلف تکنولوژی این گمانه زنی را به وجود آورده بوده که ترکیب گوشی هواوی پی 9 شامل یک گوشی میان رده نیز خواهد بود.

هر چند که رویداد بزرگ هواوی به پایان رسید، شرکت چینی گوشی دیگری از سری پی 9 را با نام پی 9 لایت را به عنوان گوشی سطح پایین تر در روسیه معرفی کرد. لازم به ذکر است که این گوشی بر خلاف دیگر ورژن های پی 9 دارای دوربین دوگانه نیست و در دو رنگ طلایی و نقره ای در ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده و رزولوشن 1080P را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست Kirin 650 و پردازنده ی 64 بیتی هشت هسته ای تامین می شود. 2 یا 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل توسعه تا سقف 128 گیگابایت ساختار حافظه ای پی 9 لایت را تشکیل می دهند. دوربین اصلی آن نیز 13 مگاپیکسلی بوده و در جلوی گوشی نیز دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. از دیگر مشخصه های این گوشی می توان با سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو، رابط کاربری EMUI 4.1، حسگر اثر انگشت، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، پورت USB نوع C و پشتیبانی از فناوری های 4G LTE، بلوتوث 4.1 و NFC اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر