;
coinex

نسخه زردرنگ فیسبوک با قابلیتهایی خاص بر روی گوشی مارک زوکربرگ

مارک زوکربرگ در این هفته در یک ویدئوی زنده از نسخه ی داخلی اپلیکیشن فیسبوک آیفون خود به عنوان بخش مقدماتی از قابلیت پخش زنده فیسبوک رونمایی کرد.

مارک زوکربرگ در این هفته در یک ویدئوی زنده از نسخه ی داخلی اپلیکیشن فیسبوک بر روی آیفون خود به عنوان بخش مقدماتی از قابلیت پخش زنده فیسبوک رونمایی کرد.

همانطور که قبلا در یک سایت خبری هم ذکر شده بود، این اپلیکیشن شامل چندین قابلیت است که نمی توانید بر روی اپلیکیشن عادی آیفون به آنها دسترسی داشته باشید.

اول از همه اینکه هنگامی که زوکربرگ این برنامه را باز کرد اشاره کرد که “این نسخه ی زردرنگ اپلیکیشن فیسبوک، بیلد داخلی ماست.”

بعد از آن مارک زوکربرگ یکی از روش های شروع پخش یک ویدئوی زنده را نشان می دهد. او می گوید: “شما می توانید بر روی این آهنگسازی که در بالا مشاهده می کنید تپ کنید.”

این نقش یک منوی جدید با لیستی از انواع محتواهایی که شما می توانید ارسال کنید را بازی می کند.

این نقش یک منوی جدید با لیستی از انواع محتواهایی که شما می توانید ارسال کنید بازی می کند.

فیسبوک این موضوع را تایید کرد که این رابط کاربری هم اکنون برای برخی افراد عرضه شده، البته به گفته ی مارک زوکربرگ همین نسخه ای که او استفاده می کند، نیست.

با این لیستی که اشاره شد، یک سری دکمه برای ارسال موسیقی، اسلایدشو و گیف وجود دارد که قابلیت های جالب و جدیدی ارائه می دهند و به زودی شاهد آنها بر روی اپلیکیشن موبایل خواهیم بود.

شایعاتی به صورت پراکنده به گوش می رسید مبنی بر اینکه فیسبوک حداقل یک سالی هست که در حال کار بر روی ایجاد یک سرویس موسیقی ست و این برنامه از ماه می سال ۲۰۱۵ از ارسال گیف پشتیبانی می کند اما هیچ دکمه ی خاصی برای آن در نظر گرفته نشده بود. “Slideshow” احتمالا به شما این امکان را می هد که دسته ای از تصاویر مرتبط به هم را در فرمت اسلایدشو ارسال کنید که این هم موردی ست که فیسبوک از سال گذشته به آن اشاره کرده است، هرچند که ممکن است این قابلیت به نوع جدیدی از فرمت تبلیغاتی اسلایدشو اشاره داشته باشد.

مارک زوکربرگ بر این موضوع هم تاکید کرد که در این ویدئو همه ی قابلیت های این اپلیکیشن لایو به نمایش گذاشته نمی شود و فیسبوک در هر لحظه بر روی رابط های کاربری مختلف کار می کند و آنها را تست می کند. در واقع این نگاهی اجمالی به کارکرد فیسبوک بر روی قابلیت های جدید و افزایش تعامل با کاربر است.

در آینده ای نزدیک شاهد قابلیتهایی جدید از این شبکه اجتماعی خواهیم بود.

شایعاتی صورت پراکنده به گوش می رسید که فیسبوک حداقل از سال گذشته در حال کار بر روی ایجاد یک سرویس موسیقی ست و این برنامه از ماه می سال ۲۰۱۵ از ارسال گیف پشتیبانی می کند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر