;
coinex

فرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس در دریا/ گالری

 فرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس در دریا،به یک قدرت نمایی و پیروزی شفرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس در دریا/ گالریتاریخی تبدیل شد.

فرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس در دریا، به یک قدرت نمایی و پیروزی تاریخی تبدیل شد.

روز گذشته، پروژه ی اسپیس ایکس و فرود موفقیت آمیز موشک فالکون 9 در دریا، که به صورت کنترل از راه دور هدایت می شد، تاریخ ساز شد.

این پیروزی به دنبال شکست های متعدد سال گذشته به وقوع پیوست. لازم به ذکر است که اسپیس ایکس قصد دارد با ایده ی خود درباره ی استفاده ی چندباره از موشک ها، هزینه ی سفر های فضایی را کاهش دهد. ویدئوی زنده ی فرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس و فیلم آن به صورت 4K و گیف منتشر شده است، با اینحال، تماشای تصاویر آن از نگاه دوربین خالی از لطف نیست.

این عکس ها توسط اسپیس ایکس منتشر شده اند، تکرا شما را به دیدن این تصاویر دعوت می کند.

روز گذشته، پروژه ی اسپیس ایکس و فرود موفقیت آمیز موشک فالکون 9 در دریا، که به صورت کنترل از راه دور هدایت می شد، تاریخ ساز شد. روز گذشته، پروژه ی اسپیس ایکس و فرود موفقیت آمیز موشک فالکون 9 در دریا، که به صورت کنترل از راه دور هدایت می شد، تاریخ ساز شد. روز گذشته، پروژه ی اسپیس ایکس و فرود موفقیت آمیز موشک فالکون 9 در دریا، که به صورت کنترل از راه دور هدایت می شد، تاریخ ساز شد. روز گذشته، پروژه ی اسپیس ایکس و فرود موفقیت آمیز موشک فالکون 9 در دریا، که به صورت کنترل از راه دور هدایت می شد، تاریخ ساز شد. روز گذشته، پروژه ی اسپیس ایکس و فرود موفقیت آمیز موشک فالکون 9 در دریا، که به صورت کنترل از راه دور هدایت می شد، تاریخ ساز شد.  فرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس در دریا،به یک قدرت نمایی و پیروزی تاریخی تبدیل شد.  فرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس در دریا،به یک قدرت نمایی و پیروزی تاریخی تبدیل شد.  فرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس در دریا،به یک قدرت نمایی و پیروزی تاریخی تبدیل شد.  فرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس در دریا،به یک قدرت نمایی و پیروزی تاریخی تبدیل شد.  فرود موفقیت آمیز موشک اسپیس ایکس در دریا،به یک قدرت نمایی و پیروزی تاریخی تبدیل شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر