;
coinex

شیائومی مکس نام فبلت بعدی شیائومی خواهد بود

شیائومی ظرف چند وقت اخیر از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. این شرکت ابتدا در ماه فوریه از پرچمدار جدید خود با نام Mi 5 پرده برداشت و در ماه کذشته نیز از گوشی Remi 3 Pro رونمایی کرد. شیائومی می گوید که موفق به فروش 70 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شده است و در صدد است تا در سال جدید این میزان فروش را افزایش دهد و بدون شک در رسیدن به این مهم گوشی Mi 5 نقش مهمی را ایفا می کند. گفتنی است که انتظار می رفت تا گوشی Mi 5 در سال گذشته معرفی شود، اما این اتفاق رخ نداد و در سال 2016 شاهد عرضه پرچمدار جدید شیائومی بودیم. حالا گفته می شود که این شرکت قصد دارد یک فبلت بزرگ را معرفی کند که گویا بزرگ ترین در دستگاه تولید شده توسط این شرکت تا کنون خواهد بود.

در همین راستا شیائومی هفته ی قبل نظر سنجی آنلاینی انجام داد و طی آن از طرفدارانش درخواست کرد تا نامی را برای تبلت آینده خود پیشنهاد کنند. کاربران نیز اسامی مختلفی نظیر شیائومی بیگ، شیائومی پلاس و شیائومی مکس را پیشنهاد کردند که به نظر می رسد نام اتنخاب شده مکس خواهد بود. طبق اعلام شرکت شیائومی، 51.62 درصد کاربران این نام را انتخاب کردند.

اما در مورد مشخصات فنی این گوشی هنوز هیچ گونه اخبار رسمی توسط شرکت اعلام نشده است. اما اگر شایعات قبلی صحت داشته باشند این فبلت به چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردارنده ی 4 هسته ای 64 بیتی مجهز خواهد بود. گفته می شود که بدنه ی این دستگاه از جنس فلز و شیشه خواهد بود و صفحه نمایش آن 6.2 اینچی است. همچنین این فبلت به حسگر اثر انگشت نیز مجهز خواهد بود که البته مشخص نیست در قسمت جلویی دستگاه تعبیه می شود یا پشت آن.

این احتمال نیز وجود دارد که شیائومی در سال جاری از دیگر فبلت خود یعنی Mi Note 2 نیز رونمایی کند و در صورت وقوع چنین این اتفاقی فبلت شیائومی مکس پرچمدار ضعیف تری خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر