;
coinex

قابلیت تماشای آفلاین ویدئو بر روی نتفلیکس

نتفلیکس به کاربران خود این امکان را می دهد که ویدئوها را به منظور تماشای آفلاین ذخیره کنند.

نتفلیکس به کاربران خود این امکان را می دهد که ویدئوها را به منظور تماشای آفلاین، ذخیره کنند.

با وجود اینکه نتفلیکس با ارائه ی سرویس استریم فوق العاده به خوبی شناخته شده است اما هنگامی که شما در مکان هایی مانند فرودگاه و یا مترو هستید و به اینترنت دسترسی ندارید، این موضوع آزاردهنده است که نمی توانید به محتواهای آن دسترسی داشته باشید.

اما Reed Hastings، مدیر عامل شرکت نتفلیکس اعلام کرد که برای اولین بار به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به صورت آفلاین به محتوای این شبکه دسترسی داشته باشند.

یکی از رقبای اصلی نتفلیکس، آمازون اینستنت ویدئو (Amazon Instant Video) است که به کاربران خود این امکان را می دهد که ویدئوهای آفلاین را بر روی گوشی های خود ذخیره کنند (این قابلیتی فوق العاده برای کاربران است). همچنین آمازون به تازگی اعلام کرد که به زودی فروش سرویس استریم ویدئو به قیمت ۸.۹۹ دلار در ماه را آغاز می کند که این مبلغ از اشتراک نتفلیکس، یک دلار ارزانتر است و می تواند کاربران زیادی را به خود جلب کند. بدین ترتیب نتفلیکس را ملزم  کرده تا تدابیر جدیدی برای رقابت با این کمپانی بیندیشد. یکی از راهکارهایی که هم اکنون ارائه داده است، قابلیت ذخیره ی ویدئو بر روی دستگاه است تا هنگامی که کاربران به اینترنت دسترسی ندارند بتوانند به این محتواها دسترسی داشته باشند.

با این وجود احتمالا تماشای آفلاین هم دارای محدودیت است. نتفلیکس باید در این باره با شرکای محتوای مختلف خود تبادل نظر و مشورت کند و به نظر می رسد که این اقدام به این زودی ها صورت نگیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر