;
coinex

تصاویری از گوشی پرچمدار موتورولا به بیرون درز کرد

موتو جی ۴ پلاس

تصاویری از گوشی جدید موتورولا، موتو جی ۴ پلاس / موتو جی ۴ به بیرون درز کرد.

چند روز پیش راجع به گوشی جدید موتورولا / لنوو (که هنوز معرفی نشده است) خبر دادیم و به این موضوع اشاره کردیم که احتمالا موتو جی ۴ پلاس (Moto G4 Plus) نامگذاری می شود و احتمالا یک سنسور اثر انگشت در قسمت جلو و زیر صفحه نمایش به نمایش می گذارد. هم اکنون به لطف یکی از منابع به بیرون درز کرده از چین، دو تصویر از این گوشی به دست ما رسیده است (“پلاس” به عنوان بخشی از نام این دستگاه ذکر نشده است.)

همانطور که انتظار هم می رفت در این تصاویر دیده می شود که یک دکمه ی مربع شکل در قسمت جلوی دستگاه وجود دارد (به احتمال زیاد مربوط به اسکنر اثر انگشت است). در قسمت عقب این دستگاه شاهد لوگوی معروف موتورولا (M) به علاوه ی یک دوربین با فلش ال ای دی و دو سنسور نامشخص دیگر هستیم. این دستگاه به تصویری که اوایل این ماه منتشر شد و به عنوان پرچمدار نسل بعدی موتو ایکس معرفی شد، بسیار شبیه است.

به احتمال زیاد موتورولا هر دو گوشی موتو جی ۴ (Moto G4) و موتو جی ۴ پلاس (Moto G4 Plus) را منتشر می کند اگرچه هم اکنون هیچ اطلاعاتی راجع به تفاوت این دو گوشی در اختیار نداریم؛ تنها این موضوع را می دانیم که مدل پلاس مدلی بزرگتر از نسخه ی معمولی آن خواهد بود.

این دو مدل موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس در آینده ای نزدیک و همراه با گوشی های موتو ایکس (Moto X) و موتو ای (Moto E) معرفی می شود. همانطور که می دانید موتورولا در سال جاری هیچ گوشی جدیدی معرفی نکرده است و به نظر می رسد هم اکنون زمان آن فرا رسیده که این شرکت از محصولات جدید خود رونمایی کند.

تصاویری از گوشی جدید موتورولا، موتو جی ۴ پلاس به بیرون درز کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر