;
coinex

گوگل پلی استور در فصل اول سال ۲۰۱۶ چه تعداد دانلود داشته است؟

گوگل پلی استور بیش از ۲ میلیون اپلیکیشن دارد که شما می توانید هریک از آنها را برای گوشی های اندرویدی خود دانلود کنید.

گوگل پلی استور بیش از ۲ میلیون اپلیکیشن دارد که شما می توانید هریک از آنها را برای گوشی های اندرویدی خود دانلود کنید. شاید باور این موضوع تاحدودی سخت باشد چراکه ۶ سال پیش، زمانی که این فروشگاه به عنوان اندروید مارکت (Android Market) شناخته شده بود تنها ۳۰۰۰۰ اپلیکیشن به منظور انتخاب داشت. بدین ترتیب این فروشگاه رشد فوق العاده ای در طول این چند سال داشته است. بسیاری از ما حتی نمی توانیم به این موضوع فکر کنیم که برخی از اپلیکیشن هایی که هم اکنون وجود دارند، دیگر در دسترس ما نباشند و وجود آنها را ضروری می پنداریم.

طبق گزارشی که امروز توسط شرکت بهینه سازی اپ استور، سنسور تاور (Sensor Tower)، منتشر شده است گفته می شود که در طول فصل اول سال ۲۰۱۶، تعداد ۱۱.۱ میلیارد دانلود در گوگل پلی استور وجود داشته است. این آمار با توجه به تعداد اپلیکیشن هایی که در طول همین بازه ی زمانی در سال گذشته از گوگل پلی استور دانلود شده اند حدود ۶.۷ درصد افزایش داشته است.

تعداد بازی های موجود در گوکل پلی استور پنج برابر تعداد ابزارهای اپلیکیشن های مرتبط است و این حاکی از رشد کوچک ۱ درصدی در تعداد بازی های اپلیکیشن های مرتبط در فصل اول است. در میان اپلیکیشن ها دسته ای که بزرگترین رشد را داشته، اپلیکیشن های مربوط به عکاسی بوده که رشد ۲۰ درصدی داشته است. از ماه ژانویه تا ماه مارس، دانلود اپلیکیشن های بازی، نصب ابزارهای مرتبط را با حاشیه ی ۴ به ۱ شکست داده اند و این از محبوبیت بیش از اندازه ی بازی در میان کاربران اندرویدی خبر می دهد.

با توجه به اطلاعات سنسور تاور، سه برنامه ای که بیشترین تعداد دانلود را در طول این سه ماهه از گوگل پلی استور داشته اند، اپلیکیشن های مربوط به شبکه های اجتماعی هستند. این سه برنامه به ترتیب عبارتند از: فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger)، فیسبوک (Facebook) و اسنپ چت (Snapchat). جایگاه چهارم به Candy Crush Jelly Saga و جایگاه پنجم به Pandora اختصاص دارد. از دیگر برنامه هایی که به خوبی آنها را می شناسید و در این لیست حضور دارند می توان به اینستاگرام (جایگاه هفتم) و واتساپ (جایگاه دوازدهم) اشاره کرد. می توانید لیست کامل از ۱ تا ۲۰ را در زیر مشاهده نمایید.

گفته می شود که در طول فصل اول سال ۲۰۱۶، تعداد ۱۱.۱ میلیارد دانلود در گوگل پلی استور وجود داشته است. این امار با توجه به تعداد اپلیکیشن هایی که در طول همین بازه ی زمانی در سال گذشته از گوگل پلی استور دانلود شده اند حدود ۶.۷ درصد افزایش داشته است.

می توانید لیست کامل از ۱ تا ۲۰ را در زیر مشاهده نمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر