;
coinex

گوشی هوشمند LG G5 se در روسیه عرضه شد

گوشی هوشمند LG G5 se در روسیه عرضه شد

مدتی بود در شایعات شینده می شد که ال جی قصد دارد ورژنی متفاوت از گوشی جی خود را با پسوند SE عرضه کند. سرانجام این شایعه به حقیقت پیوست و ال جی گوشی G5 SE را در روسیه معرفی شد. شاید ال جی خوش شانس بود که شرکت اپل زودتر از گوشی آیفون SE خود رونمایی کرد، چرا که اگر این اتفاق نمی افتاد این گوشی جی 5 جدید با پسوند SE به این اندازه مورد توجه قرار نمی گرفت.

همان طور که انتظار می رفت این گوشی شباهت های زیادی به نسخه استاندارد جی 5 دارد و فقط از لحاظ ابعاد کمی کوچکتر بوده و از لحاظ سخت افزاری کمی ضعیف تر است. این دستگاه از چیپ ست اسنپدارگون 625 و 3 گیگابایت رم بهره می برد د حالی که ورژن اصلی جی 5 به تراشه اسنپدارگون 820 و 4 گیگابایت مجهز است و این تنها فرق بین دو این دستگاه از لحاظ سخت افزاری و پردازشی است.
هر چند که G5 se از فناوری 4G LTE پشتیبانی می کند اما از این دستگاه در کشور روسیه به عنوان یک موبایل 3G تبلیغ می شود. جدا از موارد یاد شده گوشی LG G5 se از تمامی قابلیت های ویژه پرچمدار امسال ال جی برخوردار است. برای مثال روزلوشن این دستگاه کواد اچ دی است و می توان از ماژول ها و هدست مجازی ال جی هم به همراه این گوشی استفاده کرد.
ال جی با ساخت این دستگاه قصد دارد تا پرچمدار کوچکی با قیمت مناسب برای کشورهای حوزه آمریکای لاتین و روسیه داشته باشد. احتمالاً در بازارهایی که G5 se عرضه می شود مدل عادی G5 به صورت رسمی عرضه نخواهد شد و کاربران از راه های دیگری این گوشی را تهیه کنند.

گوشی هوشمند LG G5 se در روسیه عرضه شد گوشی هوشمند LG G5 se در روسیه عرضه شد گوشی هوشمند LG G5 se در روسیه عرضه شد گوشی هوشمند LG G5 se در روسیه عرضه شد گوشی هوشمند LG G5 se در روسیه عرضه شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر