;
coinex

نسل بعدی گوشی های هواوی از صفحه نمایش 2K بهره می برد

نسل بعدی گوشی های هواوی از صفحه نمایش 2K بهره می برد

نسل بعدی گوشی های هواوی از صفحه نمایش 2K بهره می برد.

دو سال پیش زمانی که راجع به صفحه نمایش های 2K صحبت به میان آمد، نظر مدیر عامل کمپانی هواوی این بود که صفحه نمایش های با رزولوشن 2K غیر ضروری هستند. ریچارد یو در آن زمان می گفت که هیچ کسی نمی تواند تفاوت بین تصاویر نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش های فول اچ دی (۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی) و صفحه نمایش کواد اچ دی (۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی) را تشخیص دهد. وی افزود که استفاده از صفحه نمایش با رزولوشن بالای کواد اچ دی بر روی گوشی های جدید، تنها عمر باتری آنها را ضعیف می کند.

امروز ریچارد یو اعلام کرد که نظرش درباره ی صفحه نمایش های 2K به کل تغییر کرده و دلیل آن، ورود به دنیای واقعیت مجازی ست. او می گوید که رزولوشن 2K برای وی آر به شدت نیاز است و او علاقه ی خاصی به واقعیت مجازی دارد.

یو با همین استدلال می گوید که گوشی بعدی هواوی به صفحه نمایش 2K مجهز می شود. در حال حاضر هواوی هیچ گوشی هوشمندی ندارد که از وی آر استفاده کند و رزولوشن بالای ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ داشته باشد. لازم به ذکر است که این مطلب گوشی نکسوس P9 که هواوی ساخته و صفحه نمایشی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی به نمایش می گذارد را شامل نمی شود. گوشی هایی که اخیرا از این کمپانی منتشر شده شامل P9 و P9 Plus هستند که هر دو به صفحه نمایش های با وضوح فول اچ دی مجهز شده اند.

یو همچنین اظهار داشت که هواوی به شدت در حال کار بر روی پیشرفت در این تکنولوژی ست و در آینده پیشرفت چشمگیری در این حوزه خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر