;
coinex

آیا اندروید با سیستم عامل کروم یکی می شود؟!

اخیرا این سوال در بین کاربران بوجو آمده است که آیا سیستم عامل اندروید با سیستم عامل کروم ادغام خواهد شد؟

اخیرا این سوال در بین کاربران بوجو آمده است که آیا سیستم عامل اندروید با سیستم عامل کروم ادغام خواهد شد؟

مرز بین سیستم عامل کروم و اندروید مبهم است، زیرا برخی ویژگی های بالقوه اجازه می دهد تا کروم بوک ها برنامه ها را از گوگل پلی اجرا کنند.

ردیتورها تصادفا در تنظیمات نسخه توسعه دهنده سیستم عامل کروم مقابل یک چک باکس هستند، که در صورت انتخاب، “برنامه های اندروید را برای اجرا در کرومبوک، فعال می کنند”. این اشاره به تقابل بین پلت فرم کامپیوتری گوگل و فروشگاه برنامه های اندرویدی آن دارد.

TheWiseYoda از طریق ردیت را در تصویر زیر می بینید:

از برنامه های کاربردی اندرویدی منتخبی است که مانند Vine و موزیک، راه خود را به سیستم عامل کروم باز کرده است. این پلت فرم در مقایسه با برنامه ها میلیونی گوگل پلی، محدودتر است.

گوگل همچنین دارای یک بسته نرم افزاری ویژه است که اجازه می دهد تا توابع برنامه های اندرویدی در یک مرورگر وب، اجرا شوند، اما استفاده از آن ها محدود است زیرا به طور عمده یکی از ویژگی های توسعه دهندگان برای تست نرم افزار هستند و برای مصرف کنندگان کاربرد ندارند.

قرار دادن گوگل پلی استور در کرومبوک نه تنها برای لپ تاپ ها میلیون ها بازی و برنامه را فراهم می کند، بلکه یک سرویس بیشتر شناخته شده برای دستگاه های متعدد نیز محسوب می شود. این باعث می شود تا کاربران مدیریت حساب، خرید و پرداخت خود را آسان تر انجام دهند.

در حالی که شایعات اشاره به این دارند که سیستم عامل کروم احتمالا به نفع اندروید، از رده خارج می شود، گوگل ادعا می کند که پلت فرم کرومبوک آن، به این زودی از رده خارج نمی شود.

ادغام اندروید و سیستم عامل کروم، فصل جدیدی برای کروبوک ها آغاز می کند. ما مشتاقانه منتظر کنفرانس IO بعدی گوگل در ماه آینده هستیم تا از این شایعات مطمئن شویم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر