;
coinex

افزایش چشمگیر تعداد کاربر و درآمد لینکدین در فصل اول سال ۲۰۱۶

افزایش بیش از انتظار تعداد کاربر و درآمد لینکدین در فصل اول سال ۲۰۱۶

لینکدین گزارش درآمد فصل اول سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد. بنا به این گزارش، این کمپانی درآمدی ۸۶۱ میلیون دلاری و سودی معادل ۰.۷۴ دلار در هر سهم داشته است. همچنین تعداد کاربران این شرکت هم با ۱۹ درصد رشد به ۴۳۳ میلیون رسیده است، به همین دلیل هم این شرکت این فصل را “قدرتمندترین فصل از نظر سود و افزوده ی این شرکت” می خواند.

تحلیلگران وال استریت برآورد کرده بودند که درآمد این کمپانی در این فصل ۸۲۸.۴۷ میلیون دلار و سود هر سهم آن هم ۰.۵۶ دلار خواهد بود. خود این کمپانی در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ پیش بینی کرده بود که در فصل اول سال ۲۰۱۶ درآمدی حدود ۸۲۰ میلیون دلار با سود هر سهم معادل ۰.۵۵ دلار داشته باشد.

هر سه محصول لینکدین شاهد افزایش درآمد بوده اند. Talent solutions مبلغ ۵۵۸ میلیون دلار تولید کرد که رشدی معادل ۴۱ درصد داشته است. marketing solutions از افزایش درآمد سالانه ی ۲۹ درصدی و ۱۵۴ میلیون دلاری خبر داد. درآمد premium subscription از سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته و به ۱۴۹ میلیون دلار رسیده است.

از نقطه نظر تعداد کاربران باید گفت که لینکدین نسبت به انتظاری که داشته ۲۹ میلیون بیشتر کاربر به آن اضافه شده است.

لینکدین در چند ماه گذشته برای افزایش تعامل با کاربر تلاش کرده تا چندین بروزرسانی انجام دهد از جمله ی آنها می توان به راه اندازی اپلیکیشن بروزشده ی Recruiter، ابزاری برای دانشجویان کالج برای یافتن اولین شغل تمام وقت خود، Learning Path برای Lynda.com و غیره اشاره کرد. همچنین لینکدین اپلیکیشن موبایلی خود را ارتقا داده به نحوی که باعث فعالیت بیشتر کاربران در این شبکه ی اجتماعی حرفه ای گشته است.

یکی از مواردی که لینکدین باید بر روی آن کار کند این است که به کاربرانش نشان دهد که به چه دلیل باید رزومه ی آنلاین خود را بروزرسانی کنند. با انجام این کار نه تنها باعث افزایش تعاملات کاربران می شود بلکه به نفع دیگر محصولات ارائه ی شده ی لینکدین از جمله برای آنهایی که به استخدام و تبلیغ مرتبط می شوند، است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: venturebeat


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر