;
coinex

مزایده برای خرید یاهو به ۸ میلیارد دلار رسید

همانطور که می دانید مدتی ست که یاهو قصد فروشهسته اصلی تجارت اینترنتی خود را دارد.

همانطور که می دانید مدتی ست که یاهو قصد فروش هسته اصلی تجارت اینترنتی خود را دارد. هم اکنون مزایده برای خرید یاهو به ۸ میلیارد دلار رسیده است.

بنا به گزارش بلومبرگ، بیش از ۱۰ داوطلب برای در دور اول مزایده برای کسب و کار اصلی یاهو شرکت کرده اند که مبالغ پیشنهادی آنها بین ۴ میلیارد تا ۸ میلیارد دلار بوده است.

بنا به گزارش ها گفته می شود که احتمالا با حذف تعدادی از آنهایی که کمترین رقم را پیشنهاد کرده اند تعداد داوطلبین این لیست به ۷ عدد کاهش یابد. پس از آن، دسترسی به اسناد داخلی به منظور بررسی سلامت مالی و صلاحیت شرکت و امکان سرمایه گذاری در آن به این هفت داوطلب داده می شود.

بنا به این گزارش، لیست دور اول مزایده شامل ورایزون، TPG، YP Holdings، یک کنسرسیوم سرمایه گذاری به رهبری Vista Equity Partners و Bain Capital و دو شرکت استراتژیک دیگر که نامشان ذکر نشده است، می باشد.

پیش از این گزارش شده بود که بیش از ۴۰ داوطلب در این مزایده شرکت کرده اند و علاقمند به خرید یاهو بوده اند اما در نهایت این لیست به لیستی بسیار کوتاه کاهش یافت.

ماریسا میر مدیر عامل یاهو گفت که تیم او در حال بررسی پیشنهادات است. برخی از مزایده های بالاتر توسط شرکت هایی ارائه شده اند که با یاهو صحبت زیادی نداشته اند. به همین دلیل آنها قصد دارند که تیم یاهو را ملاقات کنند تا درک بهتری نسبت به پیشنهاد خود داشته باشند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم در نهایت چه کسی این کسب و کار را از آن خود می کند و در این رقابت پیروز می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر