;
coinex

کانسپت رندر آیپد ایر 3 منتشر شد

 کانسپت رندر های آیپد ایر 3 از زیبای طراحی اپل خبر می دهد.

کانسپت رندر های آیپد ایر 3 از زیبای طراحی اپل خبر می دهد.

با توجه به اینکه پرچمدار آیپد اپل در حال حاضر با نام آیپد پرو 9.7 اینچی به فروش می رسد، تنها می توانیم امیدوار باشیم که در آینده شاهد آیپد ایر دیگری از طرف کمپانی اپل باشیم. با اینحال، هنرمندان برای این بازی ها وقت صرف نکرده و ترجیح می دهند انتظارات خود را به تصویر بکشند. گیرت ون اوفلن طراح به سراغ نرم افزار طراحی مورد علاقه ی خود رفته و کانسپت ویدئویی را از آیپد ایر 3 به وجود آورده است. علاوه بر طراحی بسیار ظریف، تبلت آیپد ایر 3 از نمایشگر لمس سه بعدی، قابلیت پشتیبانی از قلم اپل، 4 اسپیکر، اتصال دهنده ی هوشمند و مقاومت در برابر آی و خاک نیز برخوردار است.

این تنها یک مدل کانسپت است، اما هیچ بعید نیست که اپل بخواهد تا سال آینده تبلت دیگری را معرفی کند. اعضای تیم کوپرتینو به جای اینکه بخواهند ویژگی های آیپد پرو را قرض بگیرند، باید به ویژگی های بیشتری فکر کنند. جدای از مقاومت مولفه های سازنده، چنین تبلتی در بازار پر رقابت امروز جایگاهی ندارد.

بهتر است آیپد بعدی با ویژگی هایی همراه باشد که بتواند جایگاهی در میان مردم ایجاد کند. در نهایت، مشخص خواهد شد که آینده چه چیزی را در بر دارد. در این فاصله، از رندر های آیپد ایر 3 لذت ببرید.

 کانسپت رندر های آیپد ایر 3 از زیبای طراحی اپل خبر می دهد.  کانسپت رندر های آیپد ایر 3 از زیبای طراحی اپل خبر می دهد.  کانسپت رندر های آیپد ایر 3 از زیبای طراحی اپل خبر می دهد.  کانسپت رندر های آیپد ایر 3 از زیبای طراحی اپل خبر می دهد.  کانسپت رندر های آیپد ایر 3 از زیبای طراحی اپل خبر می دهد.  کانسپت رندر های آیپد ایر 3 از زیبای طراحی اپل خبر می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر