;
coinex

گلکسی نوت 6 با 256 گیگابایت حافظه ی داخلی

بنا بر شایعات، سامسونگ گلکسی نوت 6 با حافظه ی 256 گیگابایتی عرضه می شود.

بنا بر شایعات، سامسونگ گلکسی نوت 6 با حافظه ی 256 گیگابایتی عرضه می شود.

پرچمداران مدل گلکسی نوت سامسونگ همیشه ظاهر بزرگی دارند، البته مجموعه ای از ویژگی های رده بالا نیز در این گوشی ها قرار می گیرد.

اما امسال به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تمام این ویژگی ها را با حافظه ی ذخیره سازی بیشتر، ارائه کند. به گزارش ویبو، سامسونگ گلکسی نوت 6 با حافظه ی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که بهترین گوشی های حال حاضر دنیا، در بهترین حالت، با حافظه ی 128 گیگابایتی عرضه می شوند. برای مثال، حافظه ی داخلی سامسونگ گلکسی اس 7 ، تنها 32 گیگابایت است. در اکثر مواقع، گوشی ها قابلیت نصب میکرو اس دی کارت را دارند، اما هنوز مشخص نیست که سامسونگ گلکسی نوت 6 هم از این قابلیت برخوردار باشد؛ اما اگر این خبر صحت داشته باشد، کسی به حافظه ی بیشتر نیاز نخواهد داشت. شایان ذکر است که میکرو اس دی کارت می تواند سرعت عملکرد گوشی را کاهش دهد، بنابراین بهتر این است که حافظه ی داخلی گوشی ها بالا باشد. بدین ترتیب، به نظر می رسد که فبلت سامسونگ گلکسی نوت 6 از نقطه ی قوت خوبی نسبت به سایر گوشی ها برخوردار باشد.

ویژگی های دیگر این فبلت نیز در گزارش منتشر شده که قبلا برخی از آنها را شنیده بودیم؛ از میان آنها می توان به نمایشگر 5.8 اینچ، پردازنده ی اسنپ دراگون 823 و تاییدیه ی IP687 برای مقاومت در برابر آب و خاک اشاره کرد. نا گفته نماند که احتمالا سامسونگ گلکسی نوت 6  در دو نسخه ی نمایشگر خمیده و مسطح عرضه می شود.

قابلیت فوکوس خودکار مادون قرمز نیز یکی دیگر از شایعات منتشر شده درباره ی این فبلت است، دوربین با چنین قابلیتی می تواند در نورهای مختلف، فوکوس سریع تری داشته باشد. به نظر می رسد که باتری این دستگاه نیز همانند سایر ویژگی ها، فوق العاده باشد. بنا بر شایعات، گلکسی نوت 6 با باتری 4200 میلی آمپر ساعت تولید خواهد شد. قبلا شنیده بودیم که ظرفیت باتری، 4000 میلی آمپر ساعت است، که با توجه به ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی گلکسی نوت 5، به اندازه ی کافی تقویت شده بود.

تمام اینها در حد شایعه هستند، اما غیر قابل باور نیستند. انتظار می رود سامسونگ گلکسی نوت 6 در ماه آگوست یا سپتامبر، معرفی و عرضه شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی بسیار خوبی است،با این همه حافظه ی داخلی ای که دارد و از باتری بسیار قوی ای که برخوردار است قیمت این گوشی در بازار چقدر خواهد بود؟ 

    پاسخ