;
coinex

بی ام دبلیو آی 8 جدید اواخر سال 2017 عرضه می شود

بی ام دبلیو آی 8 جدید اواخر سال 2017 عرضه می شود

بی ام دبلیو آی 8 در سال 2014 معرفی شد و این اولین بار است که آپدیت های جدید روی آن صورت می گیرد.

انتظار می رود که نسخه ی جدید بی ام دبلیو آی 8 اواخر سال 2017 عرضه شود؛ نا گفته نماند که موتور قدرت هایبرید این وسیله ی باشکوه نیز تقویت شده است.

به گزارش Autocar، قدرت موتور الکتریکی بی ام دبلیو آی 8 در فیس لیفت، ده درصد تقویت شده است. موتور بنزینی سه سیلندر، با حجم 1.5 لیتر آن نیز متفاوت خواهد بود. بی ام دبلیو آی 8 فعلی با قدرت 362 اسب بخار عرضه می شود، این در حالیست که نسخه ی جدید آن با 420 اسب بخار، ساخته خواهد شد.

سیستم انتقال قدرت 6 سرعته ی آن نیز آپدیت می شود. مجموعه ی این آپگرید ها، بی ام دبلیو آی 8 جدید را سریع تر می کند. نسخه ی حال حاضر این ماشین، سرعت صفر تا صد را در عرض 4.4 ثانیه به دست می آورد. ظرفیت باتری جدید اعلام نشده، اما همانند امنیت ماشین Formula E، که باتری 7.1 کیلو وات ساعت در آن به 10 کیلو وات ساعت، ارتقا می یابد، فیس لیفت بی ام دبلیو آی 8 نیز می تواند از این باتری برخوردار شود. امنیت ماشین تجربه ی استفاده از سیستم شارژ القایی Halo را داشته که مهندسی آن توسط شریک بی ام دبلیو، یعنی کوالکوم انجام شده است؛ به نظر می رسد که تولیدات جدید بی ام دبلیو i8 نیز از این آپدیت برخوردار شود.

در میان پیشرفت های مختلف، از سیستم تعلیق تقویت شده گرفته تا چرخ های فیبر کربنی 25 درصد سبک تر، بی ام دبلیو آی 8 2018 می تواند نمایش تکنولوژیکی قوی تری داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: autoblog


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عجب ماشین فوق العاده ای.از این مطالب بیشتر بگذارید.ممنون از مطالب مفیدتون.

    پاسخ